برتری پرگل شاگردان دست نشان مقابل نساجی/سقوط ببرها به رده پنجم + جدول

در ادامه هفته بیست و سوم لیگ دسته اول تیم صدرنشین نفت مسجدسلیمان مقابل خونه به خونه شکست خورد و نساجی هم شکست سنگینی در انزلی متحمل شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در ادامه هفته بیست و سوم لیگ دسته اول امروز ۴ بازی برگزار شد. در یکی از مهم‌ترین بازی های امروز تیم ملوان توانست مقابل تیم مدعی نساجی به پیروزی پرگل برسد.

در این هفته تیم فوتبال ملوان انزلی با گل های دقیقه ۸ بابک مرادی ،دقیقه ۴۳ شهریار مقانلو و گل به خودی دقیقه ۵۱ مجید بهروزی مدافع نساجی مازندران سه بر صفر حریفش نساجی پرقدرت و مدعی را شکست داد.

شاگردان نادر دست نشان با این برد ۳۵ امتیازی شد و در مکان هشتم جدول رده بندی لیگ آزادگان قرار گرفتند و نساجی با این شکست به رده پنجم جدول سقوط کرد.

قضاوت این دیدار را پیام حیدری با کمک های ایوب غلامزاده و امیر مبشر بر عهده داشت.

در یکی از حواشی در حین این دیدار ، هنگامی بود که محبوب مجاز قصد داشت برای زدن ضربه کرنر اقدام کند بازیکنان نیمکت نشین ملوان که پشت دروزاه این تیم مشغول گرم کردند بودند به سمت مجتبی محبوب مجاز رفته و از الفاظی استفاده کردند که داور را وادار به واکنش کرد.

اما حواشی بعد از پایان این دیدار اینگونه بود که شنيده ها حاكي از اين بوده كه سرمربي نساجي كه در كنفرانس پس از بازي هم شركت نكرد ، استعفاي خود را به احمد سنجري مديرفني اين تيم اعلام كرده است.
البته اين خبر پس از بازي دهان به دهان چرخيده است اما هنوز از هيچ منبعي تاييد يا تكذيب نشده است.
بايد منتظر ماند و ديد در ساعات آتي مسئولان تيم نساجي در قبال نتايج ضعيف مهابادي چه تصميمي مي گيرند!

نتایج این بازی‌ها به شرح زیر است:

ملوان ۳- نساجی مازندران صفر

گل: بابک مرادی۸، شهریار مقانلو ۴۳، مجید بهروزی ۵۱ گل به خودی برای ملوان

راه‌آهن تهران صفر –  بادران تهران۴

گل: مسعود ریگی۴۲، علی خسرو نژاد ۶۲و ۷۳، کریم اسلامی ۸۳
خونه‌به‌خونه مازندران یک – نفت مسجدسلیمان صفر

گل: مجتبی رمضانی ۸۶

گل‌گهر سیرجان ۵ – صبای قم یک

گل: علیرضا ابراهیمی ۳۲، مهدی دغاغله ۴۲ ، محسن طرحانی ۷۴ و محسن  آذر پاد ۸۲ ، امیر رفعتی ۸۵ برای گل گهر ابراهیم لطفی برای صبا

یک بازی هم به دلیل شرایط بد  آب و هوایی لغو شد و قرار است دیدار شهرداری ماهشهر و اکسین البرز فردا برگزار شود.