از دعوت هواداران به آرامش تا شارژ مالک در باباگلی موزیرج + تصاویر

از مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور ، دیدار معوقه دو تیم نساجی مازندران و خونه به خونه بابل فردا پنجشنبه ۱۹ بهمن ماه از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل برگزار خواهد شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،از مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور ، دیدار معوقه دو تیم نساجی مازندران و خونه به خونه بابل فردا پنجشنبه ۱۹ بهمن ماه از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل برگزار خواهد شد.

سایت باشگاه خونه به خونه در آستانه دربی بزرگ مازندرانی نوشت :

بی ادعا فصل را آغاز کردند و هدف شان فقط کسب رتبه ای آبرومند در پایان فصل بود. ولی هر هفته که از بازی ها می گذشت تلالو برق چشمان شان، چشم نوازتر می شد.

فکر ماموریتی بزرگ را برای فصل آینده در سر می پروراندند ولی احساس شان گفت می توان زودتر از این هم ماموریت را به پایان برد.

سقوط تا رده دوازدهم جدول را نیز تجربه کرده بودند ولی رفته رفته خود را به صدرنشینان تحمیل کردند و اکنون نفس گرم و هولناک شان بیخ گوش مدعیان احساس می شود.

براستی دلیل این دگردیسی دلنشین و امیدوارکننده چیست؟ کاپیتان مهدی می گوید: غیر از فصلی که در تیم پدیده مشهد بودم سابقه نداشت بازیکنان تیمی را تا این حد همدل و رفیق ببینم. برغم رقابتی که بین بازیکنان خونه به خونه برای قرار گرفتن در ترکیب تیم حاکم است، ولی خدا را شکر فضای بسیار صمیمانه ای بین بچه ها به راه افتاده است و این مسئله سبب شد تا همکاری قابل توجهی را از آنها در بازی های خونه به خونه شاهد باشیم.

حال به جایی رسیده است که رام کردن شیرها دغدغه پرمدعاها شده است. شیرهایی که به حساس ترین روزهای فصل شان رسیده اند و عطشی سیری ناپذیر برای دلبری های ماجراجویانه تمام وجودشان را فرا گرفته است.

شاگردان اسکوچیچ فوتبال را اصولی و شوق برانگیز به نمایش می گذارند. برای رسیدن به هدف بزرگ شان پیمان بستند و چقدر نزدیکند به آنچه در سر می پرورانند. تقابل با سه تیم اول جدول طی ۲۰ روز آینده، انگیزه آنها برای فرار به صدر جدول را صد چندان کرده است.

و این همان خونه به خونه ای است که باید از آن ترسید و فردا همان روزیست که باید ثابت کرد تیمی را توان مقابله با غرش شیران نیست.

ساعت ۱۴ عصر فردا ورزشگاه هفت تیر بابل میعادگاه عاشقانی خواهد بود که به مانند شیرها اهدافی بزرگ در سر دارند و موفقیت تیم شان در کسب سه دربی خلاصه نمی شود.

شیرها هواداران شان را برای کل فصل می خواهند. برای دیدار با نفت مسجدسلیمان و بادران و تقابل با گل گهر و آلومینیوم. حمایت پرشور همراه با صبر و حوصله تنها راهیست برای کمک به شیرهای مازنی و ماندن در کنار شاگردان دراگان تا پایان فصل. حیف نیست ورزشگاه هفت تیر در بازی های آینده خونه به خونه خالی بماند؟

پس همه با هم به ورزشگاه می رویم بی حاشیه و بی جنجال و تا سوت پایان بازی نام بلند خونه به خونه را فریاد می زنیم و در پایان دربی مهیج مازندران، جشنی به راه خواهیم انداخت به وسعت نام پرآوازه بابل …

 

حضور حاج قاسم حسن زاده امیری، مالک باشگاه خونه به خونه در تمرین امروز این تیم در زمین ورزشی شهید باباگلی موزیرج پیش از دیدار با نساجی قائمشهر

تصاویر/آخرین تمرین تیم خونه به خونه زیر بارش باران در زمین ورزشی شهید باباگلی موزیرج پیش از دیدار با نساجی قائمشهر

رنگ پیراهن دو تیم خونه به خونه و نساجی در دربی مازندران مشخص شد

جلسه هماهنگی دیدار دو تیم خونه به خونه و نساجی در چارچوب دیدار معوقه هفته بیست و یکم لیگ یک برگزار شد.

در این جلسه که دقایقی پیش در اداره ورزش و جوانان بابل برگزار شد آقایان محمودزاده مسئول برگزارکننده مسابقات سازمان لیگ و ناظر ویژه این مسابقه، فغانی نماینده فدراسیون، خلردی و دلاوری نمایندگان هیئت فوتبال استان، معافی رئیس حراست اداره کل ورزش و جوانان استان، امیری نیا رئیس اداره ورزش و جوانان بابل، گنجی و درویشی روسای هیئت فوتبال بابل و قائمشهر، سرهنگ ابوطالب زاده نماینده محترم نیروی انتظامی، محمودی و مجیدی سرپرستان دو تیم خونه به خونه و نساجی و همچنین نعمتی و یکتا مدیران رسانه دو تیم خونه به خونه و نساجی حضور داشتند.

در این جلسه مقرر گردید بازیکنان تیم خونه به خونه با پیراهن قرمز و شورت و جوراب سفید و بازیکنان نساجی با لباس یکدست مشکی وارد میدان شوند.

همچنین مقرر گردید لباس دروازبانان دو تیم در روز مسابقه و بر اساس رنگ لباس داوران مشخص خواهد شد.

در این جلسه مقرر گردید ۳۸۰ بلیط برای هواداران تیم نساجی در نظر گرفته شود و نماینده نیروی انتظامی نیز از تمهیدات لازم برای برگزاری این دیدار سخن گفت.

گفتنی است، دیدار خونه به خونه و نساجی ساعت ۱۴ عصر فردا پنجشنبه در ورزشگاه هفت تیر بابل برگزار خواهد شد.

ملادن ژِگانیِر به عنوان مربی دروازبان های تیم خونه به خونه مازندران انتخاب شد

مربی دروازبان ها اهل کرواسی به تیم فوتبال خونه به خونه مازندران پیوست.

ملادن ژِگانیِر برای حضور تا پایان فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال کشور به عنوان مربی دروازبان ها با مسئولان باشگاه خونه به خونه مازندران به توافق رسید.

وی سابقه مربیگری در تیم رجیکای کرواسی را در کارنامه اش دارد.

ژِگانیِر در حالی هدایت دروازبان های تیم خونه به خونه را بر عهده گرفت که در تیم ملی زیر ۲۱ ساله های کرواسی فعالیت می کرد و با فسخ قرارداد با فدراسیون فوتبال کرواسی راهی ایران شد تا تیم خونه به خونه را تا پایان فصل جاری رقابت های لیگ یک همراهی کند.

گفتنی است، بسته نگه داشتن دروازه به مدت ۶۲۲ دقیقه در تیم رجیکا کرواسی از افتخارات دوران بازیگری این مربی کروات می باشد‌.

گفتنی است، باشگاه خونه به خونه مازندران از آقای پیروز جغتاپور که با وجود داشتن مسئولیت مشاور اجرائی مدیرعامل، از ابتدای نیم فصل دوم به عنوان مربی دروازبان ها به تیم کمک کرد کمال تقدیر و تشکر را به عمل می آورد.