صحبت هاي سرمربی جدید نساجی در پایان بازی با مس :سعی می کنیم مقامی در خور نام نساجی کسب کنیم

مازند اسپرت :سرمربی جدید باشگاه نساجی مازندران پس از پایان بازی با مس در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنان پاسخ داد.   به گزارش مازند اسپرت ؛سید کوروش موسوی سرمربی جدید نساجی مازندران پس شکست تیمش گفت: متاسفانه در زدن ضربات آخر مشکل داشتیم. من با این تیم ۳ جلسه تمرین کرده […]

koroosjمازند اسپرت :سرمربی جدید باشگاه نساجی مازندران پس از پایان بازی با مس در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنان پاسخ داد.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛سید کوروش موسوی سرمربی جدید نساجی مازندران پس شکست تیمش گفت: متاسفانه در زدن ضربات آخر مشکل داشتیم. من با این تیم ۳ جلسه تمرین کرده ام و نواقص زیادی دارد که باید برطرف شود. مرحله به مرحله تمام بازیکنان باید از لحاظ بدنی آماده شوند.

 

وی افزود: راه های زیادی را برای گلزنی امتحان کردیم اما موفق نبودیم. مشکلاتی وجود دارد که باید برطرف شود و ما تلاش می کنیم چون نساجی قابلیت های زیادی دارد.

 

سرمربی نساجی در خصوص تعویض میثم بائو اظهار کرد: مس از بازیکنان بلند قدی استفاده می کرد و ما با تعویض بائو و آوردن بازیکن دیگر به جای او خواستیم سرعت را چاشنی کار خود کنیم چون مدافعان مس کند هستند. به مس کرمان تبریک می گویم. زحمت کشیدند و فعل خواستن را صرف کردند هرچند روی یک ضربه ایستگاهی و ریباند به گل رسیدند.

 

موسوی ادامه داد: نساجی امتیازات زیادی را از دست داده و جایز نیست بیش از این امتیاز از دست بدهد. ما سعی می کنیم مقامی در خور نام نساجی کسب کنیم.

 

وی در پایان در رابطه با داوری بازی گفت: داور هم ممکن است اشتباه کند. به این داور جوان خسته نباشید می گویم. اما بیش از حد با سوت های مکرر خود در بازی وقفه ایجاد کردند و اگر برخی سوت ها زده نمی شد بازی سرعت بیشتری در برخی لحظات به خود می گرفت.