حواشي صنعت جوان شده پاياني ندارد /ابراهيم تقي پور به نيمكت صنعت(جوان)ساري نزديك شد!؟

بعد از اختلافات به‌وجودآمده بين سرمربی فعلی و اعضای مديريتی باشگاه گويا مسئولان صنعت جوان شده با ابراهيم تقی‌پور وارد مذاكره شدند.   به گزارش مازند اسپرت و به نقل بلاغ، در طول این دو ماه اخیر حواشی اطراف باشگاه صنعت «جوان» ساری كم نبوده، از تغییرات مدیریتی و تغییر اسم این باشگاه گرفته تا […]

n00136108 bبعد از اختلافات به‌وجودآمده بين سرمربی فعلی و اعضای مديريتی باشگاه گويا مسئولان صنعت جوان شده با ابراهيم تقی‌پور وارد مذاكره شدند.

 

به گزارش مازند اسپرت و به نقل بلاغ، در طول این دو ماه اخیر حواشی اطراف باشگاه صنعت «جوان» ساری كم نبوده، از تغییرات مدیریتی و تغییر اسم این باشگاه گرفته تا عدم عقد قرارداد با بازیكنان در آستانه شروع لیگ دسته دوم فوتبال كشور وضعیت این تیم محبوب ساروی را به‌شدت بحرانی كرده است.

حضور یک نماینده مجلس در رأس این باشگاه و باقرزادگان به‌عنوان مدیرعامل و همچنین حضور بحرگرد مدیر موفق هیات‌های ورزشی استان به‌عنوان سرپرست و سخنگو، تا حدودی توقعات را از این صنعت جوان شده بیش از پیش بالا برده است.

در حالی كه كمتر از دو هفته به شروع لیگ باقی مانده است همچنان این تیم در وضعیت بلاتكلیفی به‌سر می‌برد و وضعیت بازیكنان و كادر فنی این تیم مشخص نشده است.

بعد از گذشت حدود ۳ ماه از شروع تمرینات این تیم زیر نظر رضا تقوی و عدم عقد قرارداد با این مربی شناخته‌شده و همچنین عدم عقد قرارداد با بازیكنان حاضر، در هفته‌های گذشته، شنیده‌هایی از اطراف این تیم به گوش رسید كه گویا مسئولان مدیریتی با این مربی جوان سازگاری آنچنانی ندارند و قصد بركناری رضا تقوی را دارند و همچنین پیرو این موضوع، با مربی جدیدی وارد مذاكره شدند.

طبق شنیده‌ها نماینده‌ای از مسئولان این باشگاه به‌صورت خصوصی جلسه‌ای را با مربی جدید برگزار كرده تا شایعات هفته گذشته درباره بركناری رضا تقوی قوت پیدا كند.

با تحقیقات صورت‌گرفته باخبر شدیم مربی جایگزین كسی نیست جز ابراهیم تقی‌پور بازیكن سابق تیم ملی و سرخابی‌های پایتخت كه كارنامه خوبی هم در امر مربی‌گری دارد و در میان مردم ساری از محبوبیت خاصی نیز برخوردار است.

تقی‌پور كه ابتدای فصل قصد داشت به‌عنوان كمک اول در این تیم حضور پیدا كند، خیلی زود از تصمیم خود پشیمان شد تا سرنوشت باری دیگر او را به تیم صنعت جوان‌شده نزدیک كند، اما این‌بار به‌عنوان سرمربی!

در حالی كه كمتر از دو هفته به آغاز رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال كشور وقت باقی‌نمانده است، با برگزاری نشست این مسئول تیم با ابراهیم تقی‌پور، دلیل اصلی عدم عقد قرارداد با رضا تقوی و بازیكنان تیم مشخص شد، گویا مسئولان این تیم می‌خواهند با تفكرات ابراهیم تقی‌پور تیم خود برای رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال كشور ببندند.

طبق تحقیقات صورت‌گرفته باخبر شدیم اختلافات داخلی بین مدیران و كادر فنی و عدم نظم و هماهنگی بین گروه سرپرستی و سرمربی علت اصلی این حواشی به‌وجودآمده است.

به گزارش مازند اسپرت، نوشته‌های ما تا اینجای كار فقط در حد شنیده‌ها بود و در روزهای آینده اخبار تكمیلی حواشی مربوط به تیم محبوب ساروی را بررسی خواهیم كرد.