عشوری: با ۴ کیلو اضافه وزن برای تراکتورسازی بازی کردم و مصدوم شدم

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی مدعی شد با وجود اضافه وزن و ناآمادگی برای این تیم بازی کرده و دچار مصدومیت شده است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،عشوری، در مورد وضعیتش در باشگاه تراکتورسازی گفت: من منتظر تصمیم‌گیری باشگاه تراکتورسازی هستم تا تکلیفم روشن شود. مدتی پیش اعلام کردند که با تصمیم سرمربی باید جدا شوم، ولی هنوز باشگاه با من در مورد آینده صحبتی انجام نداده است. من هم تابع تصمیم باشگاه و آقای آجورلو هستم و باید از ایشان تشکر کنم که در این مدت همکاری لازم را با من انجام داده است.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در ادامه افزود: من پیراهن تراکتورسازی را راحت به دست نیاوردم که راحت هم آن را از دست بدهم. شاید اگر در تراکتورسازی بمانم، این اتفاق به ضررم باشد، ولی عاشقانه این تیم را دوست دارم و نمی‌خواهم راحت از تیم محبوبم جدا شوم.

وی خاطرنشان کرد: وقتی سربازی‌ام تمام شد، ۳۰۰ میلیون تومان از جیب خودم دادم تا از ذوب‌آهن رضایت‌نامه بگیرم و دوباره برای تراکتورسازی بازی کنم. تا به حال هیچ بازیکنی چنین کاری را انجام نداده است. اول فصل هم با حکم فیفا معلوم نبود که تراکتورسازی بتواند از بازیکنان جدید استفاده کند یا خیر، اما من به خدا توکل کردم و به خاطر عشق به پیراهن این تیم و همچنین هواداران تراکتورسازی، با این تیم قرارداد امضا کردم.

عشوری با یادآوری دوباره علاقه‌اش به تراکتورسازی تصریح کرد: من با این مردم زندگی کردم و خودم هم تُرک زبان هستم، من به خاطر تراکتورسازی در خیلی جاها از جمله استادیوم‌ها و صفحات مجاری فحش خوردم، اما افتخار می‌کنم که بازیکن تراکتورسازی هستم و پیراهن این تیم را هم بر تن کردم. در این مدت هم هیچ‌وقت به کادر فنی تیمم بی‌احترامی نکردم و هیچ مصاحبه‌ای هم انجام ندادم. باز هم باید از آقای آجورلو تشکر کنم که در این مدت همکاری‌های لازم را با من انجام داد.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی ضمن اشاره به تصمیم سرمربی تراکتورسازی در مورد خودش گفت: وقتی شنیدم که این اتفاق رخ  داده است، خیلی ناراحت شدم. یادم می‌آید تیم با استقلال خوزستان بازی داشت و ما با کمبود بازیکن در خط دفاع مواجه بودیم. از من خواستند که در پست دفاع میانی بازی کنم، این در حالی بود که چهار کیلو اضافه وزن داشتم و حتی دکتر کیهانی هم به من گفت که هر لحظه امکان دارد دوباره مصدومیت بدی برای من اتفاق بیفتد. در همان بازی در دقیقه ۷۰ مصدوم شدم، ولی بعداً هیچ تماسی با من گرفته نشد.

وی همچنین اظهار داشت: بازی کردن برای تراکتورسازی با همه تیم‌ها برای من فرق دارد و بحث عشق و تعصب هم یک موضوع جداگانه است. دست تک‌تک هواداران و مردم تبریز را می‌بوسم که به من همیشه لطف داشتند و باید تأکید کنم که من می‌توانستم با بازی کردن در پُست خودم بعد از اینکه از لحاظ بدنی بهترین وضعیت را پیدا کردم، در یک زمان مناسب برگردم، ولی چون تیم به بازیکن نیاز داشت با چهار کیلو اضافه وزن بازی کردم.

عشوری در پایان تصریح کرد: در این مدت با دو پیشنهاد از تیم‌های میانه جدول مواجه شدم، ولی اقدامی انجام ندادم و گفتم که نمی‌خواهم این پیراهن را به سادگی از دست بدهم. باز هم تابع تصمیم باشگاه هستم و امیدوارم بهترین اتفاق برای من و تراکتورسازی رخ دهد.

/تسنیم