طارمی:حاجی پور می خواست چهار جلسه محروم شود/همیشه با انگیزه بازی می کنم

مازند اسپرت :طارمی:حاجی پور می خواست چهار جلسه محروم شود/همیشه با انگیزه بازی می کنم     ورزش > لیگ برتر – مهاجم پرسپولیس گفت همواره برای گل زدن انگیزه دازد. به گزارش مازند اسپرت؛ مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس که در بازی مقابل ملوان هو توانست گل بزند و هم از بازی اخراج شود گفت: بازی خوبی […]

مازند اسپرت :طارمی:حاجی پور می خواست چهار جلسه محروم شود/همیشه با انگیزه بازی می کنم

 
 
ورزش > لیگ برتر – مهاجم پرسپولیس گفت همواره برای گل زدن انگیزه دازد.

به گزارش مازند اسپرت؛ مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس که در بازی مقابل ملوان هو توانست گل بزند و هم از بازی اخراج شود گفت: بازی خوبی بود و موقعیت های زیادی هم داشتیم و می توانستیم با گل های بیشتری بازی را تمام کنیم اما شانس با ما یار نبود و خدا را شکر توانستیم پیروز از زمین خارج شویم.

او درباره صحنه اخراجش گفت: به نظر می رسد آقای حاجی پور هم می خواهد چهار جلسه محروم شود.در صحنه اول که به من کارت داد من تکل نزدم و لیز خوردم.به داور گفتم لیز خوردم و ایشان هم می گوید می دانم اما مکانی که خطا کردی مکان خوبی نبود.من نمی دانم وسط زمین و کنار خط می شود جای بد؟پس پشت محوطه چه حایی محسوب می شود؟در صحنه دوم را که همه دیدند جفتمان برای توپ رفتیم که برخورد داشتیم و کارت نشان داد.من دوتا خطا کردم و جفت خطا ها را کارت داد.

طارمی درباره انگیزه گلزنی اش در این بازی گفت: من یک مهاجم هستم و وظیفه من گلزنی است و باید با انگیزه بالا برای گل زدن وارد زمین شوم.همیشه در همه بازی ها با انگیزه هستم .