قایخلو اردوی تیم مجموعه ورزشی شمال آمل را شاد کرد + عکس

تیم مجموعه ورزشی دانشگاه شمال آمل لیاقت طلایی شدن را داشت اما قسمت این بود که چراغ اول نقره ای باشد و امیدواریم که طلا در روز دوم که فرداست به دست آید./مازند۲۴

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،روز اول کاراته کاپ آزاد ترکیه در استانبول با تک نقره ی تیم مجموعه ی ورزشی شمال آمل همراه بود. علی قایخلو درخشید تا نام مازندران و ایران در فهرست مدال آوران از همان روز نخست ثبت شود.

تیم مجموعه ورزشی شمال آمل با تک نقره کارش را در رده سنی نونهالان به پایان برد. از دو نماینده کاراته کاهای استان می شد نتایج بهتری هم داشت اما یکی بدشانس بود و دیگری هم با قرعه سنگینی همراه.

در حالیکه زهرا کیانی سرپرست و مربی تیم اعزامی از شروع رقابت ها در سالن المپیک استانبول حضور یافت و تا پایان کار قایخلو، چیزی نزدیک به ۱۳ ساعت در محل مسابقات ماند؛ رضا اسدی مربی نوگرا و لایق استان آرام و قرار نداشت تا دو شاگردش تا پایان در جدول بمانند.

محمد امین رضایی دو مسابقه را با قدرت برد ولی یک مسابقه را با فاصله امتیازی فقط یک امتیاز باخت و پیش از رسیدن به نیمه نهایی شکست خورد و مدالی که در دستانش بود، لیز خورد و رفت.

علی قایخلو اما چنان جانانه رقابت هایش را آغاز کرد که پیدا بود به مدال می رسد اما به اندازه لیاقتش نه.
کاراته کای خوب مازندرانی روسیه، ترکیه و اوکراین را با اختلاف و مهارت چشم نوازش از پیش رو برداشت و فینال را هم با یک ترکیه ای دیگر هم برگزار کرد که ناغافل باخت.

اشک های هر دو مبارز نونهال پس از شکست هایشان نشان می داد که به آنچه رقم زده اند، قانع نبوده و بیش از آن می خواستند.
صدای گرفته رضا اسدی مربی جوان استان و خستگی مفرطی که زهرا کیانی داشت با مدال علی قایخلو برطرف شد.

تیم مجموعه ورزشی دانشگاه شمال آمل لیاقت طلایی شدن را داشت اما قسمت این بود که چراغ اول نقره ای باشد و امیدواریم که طلا در روز دوم که فرداست به دست آید./مازند۲۴