توپکا بابلسر میزبان مرحله اول مسابقات قهرمانی جوانان لیگ دسته اول کشور

مدیرتیم توپکا بابلسر از میزبانی این شهرستان از مرحله اول مسابقات لیگ دسته اول جوانان کشور خبرداد‌.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،رحمت نریمان در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه بابلسر میزبان مرحله اول مسابقات جوانان لیگ دسته کشور بوده است،بیان کرد: مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک رده سنی جوانان پسر سال ۹۶ جام شهید «محسن حججی» با حضور ۱۴ تیم در دو گروه مقدماتی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: توپکا بابلسر در گروه اول از تیم های شهرداری قزوین، کریمه قم، بیمه رازی نور، عقاب نهاجا، مقاومت مهاباد و راه یاب ملل مریوان میزبانی خواهد کرد‌.

مدیرتیم توپکا بابلسر ادامه داد: این مسابقات از ۲۱ آذرماه آغاز می شود و از هر گروه دور مقدماتی چهار تیم به مرحله نهایی لیگ دسته یک رده سنی جوانان صعود می‌کنند.

نریمان خاطرنشان کرد: تلاش کردیم تا تیم جوانان را قدرتمند ببندیم بازیکنان خوبی را جذب کردیم و حشمت امیدی بازیکن اسبق تیم ملی را برای هدایت این تیم‌انتخاب کردیم.

وی با اعلام اینکه تیم نوجوانان توپکا در قزوین نتایج خوبی را کسب کرده است،افزود: نوجوانان در سه بازی ابتدایی خیلی خوب ظاهر شدند و به مرحله دوم صعود کردند و هدایت این تیم هم اسماعیل عباسی مربی جوان بین المللی مازندران برعهده دارد‌.

مدیرتیم توپکا بابلسر بااشاره به تیم بزرگسالان توپکا،گفت: تیم توپکا وارد یک بحران خود ساخته شده که در سه هفته اخیر نتوانسته نتایج خوبی بگیرد و برای تقویت این تیم چند بازیکن جدید را در تعطیلات نیم فصل جذب می کنیم.