کوتاه و بلندقدترین بازیکنان در کدام کشورها هستند؟/درصد لژیونرهای تیم‌های شرکت‌کننده مشخص شد در فاصله کوتاهی که به قرعه‌کشی جام جهانی مانده آمار و ارقام منتشر شده در خصوص میانگین سنی، قدی و .. بسیار جالب است.

در فاصله کوتاهی که به قرعه‌کشی جام جهانی مانده آمار و ارقام منتشر شده در خصوص میانگین سنی، قدی و .. بسیار جالب است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،با توجه به اینکه سیدبندی جام جهانی ۲۰۱۸ انجام شده و قرار است روز جمعه قرعه‌کشی جام جهانی نیز برگزار شود، در این روزها محققان آمارهای جالبی در خصوص میانگین سنی تیم‌های شرکت‌کننده، میانگین قدی، تعداد لژیونرهای هر کشور و … اعلام می‌کنند.

تحقیقات نشان می‌دهد از ۳۲ کشور شرکت‌کننده در جام جهانی فقط ۷ کشور بازیکنی ندارند که خارج از کشوری که بازی می‌کنند متولد شده باشند.

در خصوص میانگین سنی نیز نیجریه با میانگین سنی ۲۴٫۹ جوانترین کشور به شمار می‌رود این در حالی است که پاناما با ۲۹٫۴ مسن‌ترین تیم است. میانگین سنی ایران ۲۶٫۵ اعلام شده است.

در خصوص میانگین قدی نیز صربستان با ۱۸۵٫۶ بلندقدترین و عربستان با ۱۷۶٫۲ کوتاه‌قدترین کشورها هستند. میانگین قدی بازیکنان ایران نیز ۱۸۳٫۴ است که در رده دوازدهم قرار دارد. میانگین قدی تمامی بازیکنان ۱۸۱٫۷ اعلام شده است. در این مورد در خصوص قاره‌ها، اروپا جایگاه نخست را دارد.

/فارس