درویش: شهامت پاک کردن اخراج دایی را داشته باشند

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: اکنون که کارشناسان داوری هم اعلام کردند که تیم ما در بازی با سیاه جامگان از اشتباه داوری ضربه خورده شهامت پاک کردن اخراج دایی و کارت قرمز دو بازیکن ما را داشته باشند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،رضا درویش ، در مورد دیدار روز پنجشنبه با گسترش فولاد تبریز در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: گسترش تیم خوبی است و مربی جدیدی  را انتخاب کرده و بازیکنانش بسیار پرانگیزه هستند، اما ما می‌خوهیم در این بازی پیروز شویم. در بازی‌های گذشته متأسفانه از ناحیه اشتباهات داوری ضربه خوردیم حتی رئیس کمیته داوران به این مسئله اذعان داشت، اما اعتراض‌های ما به جایی نرسید و هیچ اتفاقی رخ نداد.

وی افزود: در بازی با سیاه‌جامگان، قلی‌زاده و سلیمانی دو بازیکن تیم ما و همچنین علی دایی از میدان اخراج شدند، اکنون از سازمان لیگ درخواست کرده‌ایم که کارت قرمز این دو بازیکن واخراج علی دایی را پاک کنند زیرا وقتی کارشناسان داوری هم معتقدند داور به ضرر سایپا سوت زده و اشتباه داوری متوجه تیم ما شده، حداقل این انتظار را داریم که اخراج‌های تیم ما پاک شود. علی دایی در آن بازی به داور معترض بود که چرا تکلی که می‌توانست باعث مصدومیت بازیکن ما شود با کارت زرد جریمه نمی‌شود، اما وقتی بازیکن سایپا با بازیکن حریف تنه به تنه می‌شود به او کارت زرد دوم داده می‌شود و الز میدان اخراجش می‌کنند. امیدواریم که علی دایی بخشیده شود و دو بازیکن ما هم بتوانند در هفته چهاردهم لیگ برتر برای تیم ما بازی کنند. کارشناس داوری در برنامه ۹۰ هم اعلام کرد که یک پنالتی سایپا در بازی با سیاه جامگان گرفته نشده و کارشناس داوری هم کسی بود که رابطه نزدیکی با دایی نداشت و شاید در گذشته هم با او اختلافی داشته اما اعلام کرد که تیم ما از اشتباه داوری ضرر کرده و اکنون شهامت پاک کردن کارت قرمز و اخراج سرمربی و بازیکنان ما را داشته باشند.

مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد دعوت دایی به مراسم قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۸ گفت: فکر می‌کنم علی دایی پنجشنبه صبح راهی مسکو شود تا در این مراسم حضور داشته باشد، برخی از میهمان‌ها در قرعه‌کشی مثل رؤسای فدراسیون‌‌ها به خاطر شخصیت حقوقی به این مراسم دعوت می‌شوند، اما میهمانان ویژه مثل علی دایی در این مراسم انگشت‌شمار هستند، اینکه فیفا به طور رسمی سرمربی تیم سایپا را به این مراسم دعوت کند، برای ما باعث افتخار است.

درویش در مورد شایعه ثبت نامش در انتخابات ریاست فدراسیون بسکتبال گفت:‌شاید به خاطر اینکه من سالها در بسکتبال بودم و ۲۰ سال پیش هم مدیر بسکتبال باشگاه پرسپولیس بودم و خودم هم سالها بسکتبال بازی می‌کردم چنین بحث‌هایی مطرح می‌شود، رئیس سابق فدراسیون بسکتبال هم به بنده لطف داشت و برای این ورزش هم زحمت زیادی کشید، اما واقعیت آن است که کسی با من صحبت نکرده و اینگونه نیست که من تنهایی بخواهم در انتخابات فدراسیون بسکتبال ثبت‌نام کنم و موفق هم بشوم، باید همه بخواهند و وزارت ورزش و جامعه بسکتبال به نتیجه برسند که فردی می‌تواند به این ورزش کمک کند، وگرنه من همیشه در خدمت حاضرم.

/فارس