جدال شاگردان نکونام در بندر ماهشهر/تلاش بابلی ها برای عقب نماندن از قافله!

در یکی از مهمترین دیدار های این هفته ، تیم فوتبال خونه به خونه مازندران نماینده شایسته استان در بندر ماهشهر به مصاف تیم انتهای جدولی شهرداری ماهشهر خواهد رفت.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته پانزدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور دوشنبه ۶ آذر برگزار خواهد شد که در این روز تیم های در شهرهای مختلف کشور به مصاف هم خواهند رفت.

در یکی از مهمترین دیدار های این هفته ، تیم فوتبال خونه به خونه مازندران نماینده شایسته استان در بندر ماهشهر به مصاف تیم انتهای جدولی شهرداری ماهشهر خواهد رفت.

شاگردان نکونام که با ۱۴ بازی و ۲۲ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارند و جزو تیم های مدعی صعود هستند، باید به مصاف ماهشهری بروند که با ۱۴ بازی و ۱۶ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارند.

شاگردان جواد نکونام در سه هفته گذشته در برابر ملوان به تساوی بدون گل دست یافتند و در دیداری خارج از خانه برابر شهرداری تبریز نیز به تساوی بدون گل رسیدند و راه اهن را در خانه با یک گل شکست دادند.

شاگردان نکونام در سه هفته گذشته کمترین گل زده و کمترین گل خورده را داشتند و در این دیدار به امید این هستند تا تغییری در روند بازی هایشان ایجاد کنند.

اما ماهشهری ها که تقریبا جزو تیم های انتهای جدولی به حساب می آیند، در سه هفته گذشته خودشان در تبریز به ماشین سازی دو بر یک باختند و در ماهشهر برابر ایران جوان یک بر صفر شکست خوردند و در هفته گذشته در دیداری خارج از خانه برابر آلومینوم اراک دو بر یک شکست خوردند و بعد از سه هفته ناکامی این هفته به مصاف شاگردان با انگیزه جواد نکونام خواهند رفت.

خونه به خونه ۵ برد ۷ تساوی و دو باخت در کارنامه خودش در این ۱۴ بازی صورت گرفته دارد و فردا برای کسب پیروزی و رسیدن به جایگاهی بهتر در میان تیم های بالانشین تلاش خواهد کرد.

گفتنیست؛ این دیدار از ساعت ۱۴:۳۰ در ماهشهر برگزار خواهد شد.