شکست کاله در روز فرار ساروی ها از بحران/سارویه بالاخره برد + جدول

هفته نهم دور مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان ایران جام شهید «محسن حججی» امروز (یکشنبه) با شش دیدار در شهرهای تهران (سه دیدار)، تبریز، ساری و ورامین پیگیری شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته نهم دور مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان ایران جام شهید «محسن حججی» امروز (یکشنبه) با شش دیدار در شهرهای تهران (سه دیدار)، تبریز، ساری و ورامین پیگیری شد.

در این هفته لیگ برتر والیبال تیم های سارویه ساری و هاوش گنبد در سالن شهید رسول حسینی ساری به مصاف یکدیگر رفتند که تیم میزبان سه بر صفر حریف خود را شکست داد و به سومین برد خود در این رقابت ها دست یافت.

هاوش گنبد در ست های اول تا سوم این مسابقه با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۲ مغلوب نماینده ساری شد تا همچنان با دو برد و هفت امتیاز در رتبه یازدهم جدول باقی بماند.

محمد شاهمیری و اسماعیل رزقی داوران اول و دوم این دیدار ۷۷ دقیقه ای بودند و شهباز صدری و اسماعیل صباغ نیز به عنوان ناظران سازمان لیگ و کمیته داوری، نظارت بر این مسابقه را که یک هزار و ۲۰۰ تماشاگر داشت، بر عهده داشتند.

تیم سارویه این مسابقه را با ترکیب محمد طاهر وادی، رامین خانی، علیرضا جدیدی، شهروز همایونفر، رضا صانعی و ساسان دژآرا شروع کرد. تیم هاوش گنبد نیز با ترکیب عبدالحمید چوگان، کمال قریشی، جمال الدین کنعانی پور، عبداله ناظری و آرمین ایگدری به میدان رفت.

شاگردان عطايي هم از پس تبريزي ها بر نيامدند/كاله بازنده سربلند…

و اما عصر امروز دو تيم شهرداري تبريز و كاله مازندران به مصاف هم رفتند و در حالي كه شاگردان عطايي در ست شماري دو بر يك از حريف خود پيش بودند اما نتوانستند مقابل هواداران پرشور تبريزي و بازيكنان باتجربه اين تيم كاري از پيش ببرند و با حساب سه بر دو مقابل شاگردان بناكار تن به شكست دادند.

در نخستین مسابقه این هفته و در خانه والیبال تهران، تیم های سایپا تهران و رعد پدافند کاشان از ساعت ۱۵ به مصاف یکدیگر رفتند.

نارنجی پوشان سایپا در این مسابقه در سه ست متوالی با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۴ به پیروزی رسیدند و به پنجمین برد خود در این رقابت ها دست یافتند.

بهروز جعفری، جواد مرآتی و محمد حسن خوشدل به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و ناظر، قضاوت و نظارت بر این دیدار را بر عهده داشتند. مجتبی شبان بازیکن تیم سایپا از داور نخست کارت زرد دریافت کرد.

این دیدار ۷۸ دقیقه طول کشید و ۱۵۰ تماشاگر در خانه والیبال تهران شاهد رقابت دو تیم سایپا و رعد پدافند بودند.

مجتبی شبان، سامان فائزی، مجتبی قلی زاد، ایوان استانف، سهند الله وردیان و امیر غفور ترکیب شروع کننده تیم سایپا در این مسابقه بودند و رعد پدافند نیز با ترکیب جواد حسین آبادی، طیب عینی، محمود رسولی، محمد جواد حیدری، علی اصغر مجرد و علی نودوزپور این مسابقه را شروع کرد.

همچنین در دیگر مسابقه همزمان تیم های شمس و بانک سرمایه در سالن فدراسیون والیبال به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه سه بر صفر به سود شاگردان مصطفی کارخانه سرمربی تیم بانک سرمایه به پایان رسید.

شمس در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۲۰ مغلوب صدرنشین این رقابت ها شد تا ششمین ناکامی خود در این رقابت ها تجربه کرده باشد.

علیرضا قریب و محمدرضا آقایی به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این مسابقه را که ۷۵ دقیقه طول کشید، بر عهده داشتند و خلیل یگانه مجد نیز نظارت بر دیدار شمس و بانک سرمایه را بر عهده داشت که ۲۰۰ تماشاگر در سالن فدراسیون والیبال داشت.

محمد وکیلی سرمربی تیم شمس در ابتدای این مسابقه از ترکیب مهرداد شیبانی، امیرمحمد فلاحت خواه، مرتضی شریفی، امیرحسین توخته، صابر کاظمی و بهنام ابراهیمی استفاده کرد.

در آنسوی میدان نیز تیم بانک سرمایه با ترکیب عادل غلامی، شهرام محمودی، مجتبی میرزاجانپور، محمد موسوی، مهدی مهدوی و فرهاد قائمی این مسابقه را شروع کرد.