سردار سلیمانی و همرزمانش برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدند !

رییس هیات تکواندو استان مازندران در حاشیه برگزاری اختتامیه مسابقات لیگ قرآنی اظهار کرد:سردار سلیمانی و همرزمانش برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدند

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،فیض‌الله نفجم بعد از ظهر امروز در حاشیه اختتامیه دومین دوره از مسابقات استانی لیگ حافظان قرآن کریم ویژه جامعه ورزشی استان که در ساری برگزار شد ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: سردار سلیمانی و همرزمانش جانفشانی کردند و ریشه داعش را از سرزمین‌ها برداشتند.

وی تصریح کرد: داعش تلاش داشت تا چهره نامناسب از اسلام نشان دهد تا جایی که در برخی مسابقات ورزشی ورزشکاران این موضوع را از ما می‌پرسیدند که آیا مسلمانان اقدامات داعش را می‌پذیرند، حضور سردار سلیمانی و مدافعان حرم از کشور ما در مبارزه با داعش بهترین اقدامی بود که انجام شد و با از بین رفتن داعش برگ زرینی به افتخارات کشور ما در حمایت از اسلام رقم خورد.

رئیس هیأت تکواندو مازندران به حضور ورزشکاران تکواندوی استان در مسابقات قرآنی اشاره کرد و گفت: افتخار نصیب ورزشکاران این رشته شده است و به عنوان متولی تکواندو استان به خودم می‌بالم که در این موضوع گام برداشتیم.

این مسؤول با اشاره به فعالیت‌های که در رشته تکواندو استان مازندران انجام شده است، افزود: امروز در مسابقات سنگین گرنداسلم فدارسیون جهانی دو عنوان نایب قهرمانی در ۲گروه دختر و پسر یک ورزشکار مازندران را بدست آوردیم که باعث مسرت و خوشحالیست تا در اعزام های فدراسیون سهیم باشیم.

نفجم تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته استان مازندران را ۳۳ هزار نفر عنوان کرد و ادامه داد: به جرات می‌توانم اعلام کنیم که در ۹ شهر استان مازندران قهرمان دنیا داریم و باعث افتخار برای ما هستند.

وی گفت: حضور در مسابقات قرآنی برای جامعه تکواندو باعث افتخار است و از مسؤولان سپاه کربلا استان و شهرداری ساری که زمینه برگزاری این رقابت‌ها را فراهم کردند قدردانی می‌کنیم و امیدواریم این لیگ و حمایت مسئولین همواره تداوم داشته باشد.