گل‌محمدی: حق هیچ گونه اشتباهی نداریم/ فکر می‌کنم تا آخر نیم فصل کیانی را نداشته باشیم

سرمربی تیم فوتبال گفت: از بچه ها می‌خواهم با تمرکز زیاد بازی کنند و حق هیچ گونه اشتباهی نداریم تا اتفاقات بازی قبل به وجود بیاید.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،یحیی گل محمدی اظهار داشت: با توجه به رتبه مان در جدول این بازی برای ما مهم است. سپیدرود هم خارج از خانه با یک سیستم دفاعی مقابل ما حاضر می‌شود و از بچه ها می‌خواهم با تمرکز زیاد بازی کنند و حق هیچ گونه اشتباهی نداریم تا اتفاقات بازی قبل به وجود بیاید. امیدوارم با این سه امتیاز رتبه مان را در جدول بهبود ببخشیم.

وی گفت: نتایجی که در لیگ برترکسب کردیم، خوب نبوده اما در جام حذفی عملکرد تیم رضایت بخش بود. از هواداران می خواهم که هیچوقت ناامید نشوند، چون همیشه چشم به راه حضور هواداران و حمایت از تیم تراکتورسازی هستیم. می‌دانیم هواداران مشکلات زیادی مانند سرمای هوا و دوری راه را دارند، اما یکی از نقاط قوت ما آنها هستند. تیم تراکتورسازی متعلق به هواداران است.
وی ادامه داد: در نیم فصل دوم نتایج تیم بهتر و باعث افتخار همه هواداران خواهد شد؛ به شرطی که به یکدیگر اعتماد داشته و از هم حمایت کنیم. شک ندارم که روزهای خوبی را پیش رو داریم.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: مشکلاتی از لحاظ مصدومیت و محرومیت داشتیم و یادم نمی‌آید که در ۱۲ بازی که کردیم، تیم‌مان کامل بوده باشد.
شاید این محرومیت ها و مصدومیت ها اذیت مان کرده، اما اتفاقات خوبی هم در تیم اتفاق افتاده است که ظهور بازیکنان جوان تیم است. بازیکنان جوان فرصت بازی پیدا کردند و من شخصا به آینده این تیم امیدوارم و حس خوبی نسبت به آینده تراکتورسازی داریم. نیم فصل سختی را پشت سر گذاشتیم و نتایج تراکتورسازی قابل پیش بینی بود و می‌دانستیم که این مشکلات با ما خواهد بود.
وی در مورد وضعیت محرومیت مهدی کیانی اظهار داشت: به ما گفتند که مشکلش حل می‌شود. قبل از بازی با سپاهان رایزنی کردیم که بازی کند، اما این اتفاق نیفتاد و فکر می‌کنم تا آخر نیم فصل هم او را نداشته باشیم.
وی در مورد بازی در ورزشگاه اختصاصی گفت: ورزشگاه اختصاصی نواقصاتی دارد که برای اصلاح آنها به پول زیادی نیاز است. چیزی که مشخص است اینکه چمن ورزشگاه یادگار امام هم هفته به هفته بدتر شد و امیدوار بودم وضعیت بهتر شود، اما خلاف این موضوع اتفاق افتاد. حتی تمرین تیم های لیگ یکی هم در ورزشگاه یادگار امام برگزار می‌کنند. جای تاسف است که ورزشگاه به این بزرگی چنین وضعیتی داشته باشد.

/فارس