حاجی‌پور:‌ به خاطر اشتباه خودم مسابقات جهانی را از دست دادم/ باید در بازی‌های داخل سالن قهرمان شوم

ملی‌پوش وزن ۵۹ کیلوگرم کشتی فرنگی در بازی‌های داخل سالن آسیا گفت: به خاطر غفلت و اشتباه خودم حضور در مسابقات جهانی را از دست دادم، اما حالا تمام تمرکزم موفقیت در بازی‌های داخل سالن آسیاست.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،محسن حاجی‌پور ، درباره شرایطش برای حضور در مسابقات کشتی فرنگی بازی‌های داخل سالن آسیا گفت: ماه‌ها قبل و بعد از انتخابی تیم ملی در اردو حضور داریم و تمرینات خوبی را برای حضور در این مسابقات پشت سر گذاشته‌ایم. شرایط خوبی دارم و امیدوارم با کسب یک مدال خوشرنگ مزد زحماتم را بگیرم.

وی در پاسخ به این سؤال که با شکست در فینال انتخابی تیم ملی حضور در مسابات جهانی را از دست داد و آیا حالا انگیزه لازم را برای شرکت در بازی‌های داخل سالن دارد یا خیر، گفت: به خاطر غفلت و اشتباه خودم در فینال انتخابی، مسابقات جهانی را از دست دادم، اما آن اتفاق را فراموش کردم و حالا تمام تمرکزم حضوری موفق در بازی‌های داخل سالن آسیاست تا نماینده شایسته‌ای برای ایران باشم. البته مردانی هم کشتی‌های خوبی در فرانسه گرفت و اگر کمی باتجربه‌تر بود می‌توانست به مدال برسد.

دارنده مدال برنز آسیا در پاسخ به این سؤال که بعد از سال ۲۰۱۱ موفق به کسب مدال در ترکیب تیم ملی نشده است، عنوان کرد: متأسفانه در سال‌های گذشته نتوانستم آنطور که باید نتیجه بگیرم، اما برای موفقیت در بازی‌های داخل سالن آسیا انگیزه بالایی دارم و تمام هدف و تمرکزم ایستادن بر روی سکوی قهرمانی است.

حاجی‌پور درباره صحبت‌های ضد و نقیضی که در خصوص سطح این رقابت‌ها وجود دارد، عنوان کرد: همواره کشتی‌ گرفتن در سبک وزن آسیا سخت بوده و هست و حریفان قدرتمندی دارم. تنها وزنی که در مسابقات جهانی امسال سه نماینده آسیا روی سکو حضور داشتند ۵۹ کیلوگرم بود که نشان از قدرت آسیایی‌ها در وزن اول دارد. من هم تقریبا با تمام نفرات برتر وزن خودم در این سال‌ها کشتی گرفته‌ام و شناخت خوبی از آنها دارم،.

ملی‌پوش وزن ۵۹ کیلوگرم کشتی فرنگی در بازی‌های داخل سالن آسیا تصریح کرد: هر چند که هنوز اسامی نفرات شرکت‌کننده در مسابقات اعلام نشده است، اما ما برای رویارویی با تمام حریفان، برنامه‌ریزی مناسبی انجام داده‌ایم. امیدوارم بتوانم بار دیگر با کسب یک مدال خوشرنگ، مزد زحمات خودم و مربیان تیم ملی را بگیرم و دل مردم را شاد کنم.

/فارس