دختران نوجوان دلاورانه بر سکوی قهرمانی ایستادند + نتایج

روز نخست مسابقات تکواندوکاران با ۴ مدال از ۵ وزن بهترین شرایط را برای ایستادن بر سکوی قهرمانی بدست آوردن و در روز دوم با کسب ۲ مدال طلا در نهایت سکوی نخست را از آن خود کردند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،بیست و دومین دوره رقابت های قهرمانی کشور نوجوانان دختر بعد از ۲ روز پیگیری در مجموعه ورزشی شهید دستغیب شیراز دقایقی پیش در صورتی به اتمام رسید که دختران مازنی پیروزمندانه با ۴طلا، یک نقره ،۲ برنز  را بدست آوردند و با ۷۰ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستادند.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان مازندران، بیست و دومین دوره رقابت های قهرمانی کشور نوجوانان دختر از امروز (شنبه) به مدت ۲ روز با پیگیری رقابتهای اوزان فرد در مجموعه ورزشی “شهید دستغیب” شیراز با پیگیری رقابتهای اوزان زوج در روز دوم به پایان رسید دختران نوجوان استان مازندران با اقتدار بر سکوی قهرمانی ایستادند و نایب قهرمانی سال گذشته را با اقتدار جبران کردند.

مازنی ها با ترکیب زینب قاسم پور(۴۲- کیلوگرم)، یاس حقیقی (۴۴- کیلوگرم)، فرشته خزایی (۴۶- کیلوگرم)، محدثه شریفیان (۴۹- کیلوگرم)، پرنیا بازیار (۵۲- کیلوگرم)، فاطمه علیخانی زاده (۵۵- کیلوگرم)، الهه شیدایی (۵۹- کیلوگرم)، مهسا کیادلیری (۶۳- کیلوگرم)، زهره حسن نتاج (۶۸- کیلوگرم) و زهرا پوراسماعیل (۶۸+ کیلوگرم) در این رقابتها حاضر شدند

روز نخست مسابقات تکواندوکاران با ۴ مدال از ۵ وزن بهترین شرایط را برای ایستادن بر سکوی قهرمانی بدست آوردن و در روز دوم با کسب ۲ مدال طلا در نهایت سکوی نخست را از آن خود کردند.

تیم های مازندران، البرز و تهران به ترتیب در جایگاه اول ، دوم و سوم قرار گرفتند

مدال آوران روز مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان دختر به شرح ذیل می باشد:

طلا//
الهه شیدایی در وزن ۵۹- کیلوگرم
مهسا کیادلیری در وزن ۶۳- کیلوگرم
زهره حسن نتاج در وزن ۶۸- کیلوگرم
زهرا پوراسماعیل در وزن ۶۸+ کیلوگرم

نقره//
زینب قاسم پور در وزن ۴۲- کیلوگرم

برنز//
فرشته خزایی در وزن ۴۶- کیلوگرم

هدایت تیم مازندران به عهده محبوبه محمد نژاد(سرمربی) است. و مهین اسماعیل و نژاد و مهسا تقوی به عنوان مربی تیم را همراهی می کنند و عالمه خورشیدی سرپرستی تیم را به عهده دارند.

گفتنی است، تیم نوجوانان پسر در بیست و هشتمین دوره این رقابتها جام قهرمانی را از آن خود کرد.