سانتوس: این بازی تمرین رقابت بدون رونالدوست / اوسوریو: جدال با پرتغال شروع مجدد ماست

برای سرمربیان پرتغال و مکزیک بازی رده‌بندی جام کنفدراسیون‌ها اهمیت دارد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال در آستانه بازی رده‌بندی جام کنفدراسیون‌ها بین تیمش و مکزیک از لزوم جدی گرفتن این رقابت سخن گفت.

او اظهار داشت: این بازی تمرین رقابت بدون رونالدوست. کریس تا قبل از ترک اردو، کمک بزرگی به تیم کرد و هر چند گل‌های زیادی یه ثمر نرساند اما به عنوان کاپیتان، روحیه خاصی به تیم داد.از بازی مرحله گروهی مقابل مکزیک متوجه شدیم حریف ما چقدر خطرناک است. امیدوارم بازیکنانم روحیه خودشان را حفظ کرده باشند. ما برای قهرمانی آمده بودیم. به هدف خودمان نرسیدیم اما به پایان رساندن جام با پیروزی می‌تواند خیلی روحیه‌ساز باشد. سال آینده، پرقدرت به اینجا برمی‌گردیم.

همچنین خوان کارلوس اوسوریو، سرمربی مکزیک هم پیروزی را یک موضوع حیاتی می‌داند.

او در این باره اظهار داشت: بازی مقابل قهرمان اروپا، شروع مجددی برای تیم من است و مکزیک به این نوع رقبا نیاز خاصی دارد.قدم به قدم برای پیشرفت گام برمی‌داریم.اسپانیا پله به پله پیشرفت کرد و قهرمان جهان شد. همین پرتغال هم تا قبل از یورو ۲۰۱۶ افتخار بزرگی نداشت.شیلی در مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۰۲ با ۱۵ امتیاز عملکرد فاجعه‌باری رقم زد اما ۱۵ سال بعد قهرمان قاره‌اش شد. ما هم به پیشرفت خودمان ادامه می‌دهیم و به گمانم در مسیر درستی قرار داریم.امیدوارم به این روند ادامه دهیم.پیروزی در این بازی برای مکزیک مهم و حیاتی است.

/تسنیم