استقلال تا تبدیل شدن به باشگاه راه زیادی دارد/ از جدل‌های رسانه‌ای دوری کنید

وزیر ورزش و جوانان گفت: توصیه جدی من به اعضای هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس حفظ آرامش، دوری از جدل‌های رسانه‌ای و مدیریت منطقی و سازنده است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در نشستی دو ساعته با اعضای هیئت مدیره جدید باشگاه استقلال گفت: یک‌صدایی، تبدیل شدن به یک باشگاه بزرگ، مدرن و قدرتمند باید سرلوحه کار هیئت مدیره جدید استقلال باشد، چرا که شما در هدایت باشگاه نقش اصلی را ایفا می‌کنید.

وی ادامه داد: استقلال هم‌اکنون یک تیم است و تا تبدیل شدن به باشگاه راه زیادی دارد. از هیئت مدیره می‌خواهم برنامه‌ریزی راهبردی برای ساماندهی سریع‌تر امور باشگاه داشته باشند و هدف‌گذاری شما رساندن استقلال به ساختار یک باشگاه بزرگ، مدرن و قدرتمند باشد.

وزیر ورزش و جوانان در این نشست چگونگی تأمین منابع مالی جدید و پایدار برای باشگاه و تعیین کلیت بدهی‌های باشگاه به‌ویژه بدهی‌های مالیاتی را از مهمترین وظایف هیئت مدیره جدید دانست.

سلطانی‌فر انتظار جامعه فوتبال به خصوص هواداران پرشور این باشگاه را آرامش، دوری از حاشیه‌ها و جامع‌نگری در ساختار و مدیریت دانست و گفت: جلب رضایت هواداران و به خصوص پیشکسوتان بایستی به عنوان یک اصل مدنظرتان باشد.

وی عنوان کرد: استقلال و پرسپولیس تیم‌های مردم هستند و موفقیت آنها اسباب نشاط اجتماعی می‌شود و توصیه جدی من به اعضای هیئت مدیره حفظ آرامش، دوری از جدل‌های رسانه‌ای و مدیریت منطقی و سازنده است.

/تسنیم