بگوویچ: باشگاه ما عملکرد مناسبی در فصل نقل‌وانتقالات داشته است/ هدف‌مان صعود به لیگ برتر است

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان از عملکرد این باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات رضایت کامل دارد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،وینگو بگوویچ در مورد تمرینات پیش‌فصل تیم گل‌گهر برای شروع لیگ دسته اول اظهار داشت: تمرینات‌ خود را از دوم تیرماه شروع کرده‌ایم و تا این لحظه هشت جلسه تمرینی را داشته‌ایم. تمرینات‌مان را تا امروز در سیرجان ادامه خواهیم داد و بعد از آن اردوی ۱۰ روزه‌‌ای را در همدان برپا خواهیم کرد. پس از آن سه بازی تدارکاتی را در تهران خواهیم داشت. به طور کلی با برنامه‌ریزی که انجام داده‌ایم قصد داریم شش بازی تدارکاتی را قبل از آغاز مسابقات برگزار کنیم و به خوبی آماده شروع لیگ شویم.

وی درباره اینکه آیا از عملکرد باشگاه گل‌گهر در فصل نقل‌وانتقالات رضایت دارد یا خیر، تصریح کرد: بله، رضایت کامل دارم. هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه در نقل‌وانتقالات خوب کار کرده و همه تلاش کردند تا تیم بسیار خوبی ببندیم. البته بازیکنانی در لیست من حضور داشتند که لیگ برتری شدند و این هم به این معناست که انتخاب‌های خوبی داشته‌ایم. خوشبختانه مسئولان به دنبال هماهنگی با من توانستند عملکرد خوبی داشته باشند.

سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان در خصوص هدف‌گذاری این باشگاه برای فصل جدید لیگ دسته اول عنوان کرد: هدف ما صعود به لیگ برتر است و همه تلاش‌مان را هم برای رسیدن به این مهم انجام خواهیم داد.

بگوویچ در پاسخ به این پرسش که «با توجه اینکه تیمش مهره‌های تأثیرگذار زیادی را از دست داده، آیا این باشگاه توانسته جایگزین مناسبی برای این بازیکنان جذب کند؟»، گفت: بله، توانستیم نفرات مناسبی را پیدا کنیم. درویشی، کیانی، شوشتری و چند بازیکن دیگر در خط حمله جذب کردیم، همچنین خط هافبک خوبی هم داریم. همان‌طور که گفتم به طور کلی عملکرد قابل قبولی در جذب بازیکنان مورد نیاز‌مان داشته‌ایم.

/تسنیم