رجبی: بیشتر از همه رقبا تمرین کرده‌ام/ توانایی کسب مدال را دارم

تکواندوکار وزن هفتم ایران گفت: اولین بار است حضور در میدان جهانی را تجربه می کنم و با شناخت نسبی از رقبا می دانم توانایی رسیدن به مدال را دارم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،سعید رجبی ضمن بیان مطلب گفت: نزدیک به چهار ماه سخت تمرین کردیم و اکنون در آستانه ورود به «شی هاپ چانگ» جهانی در بهترین شرایط آمادگی جسمانی هستم و با روحیه بالا رقابتهای خود را آغاز می کنم.هدفم شادکردن دل ملت ایران با گرفتن یک مدال خوشرنگ است.

وی افزود: بعد از سه سال عضویت در تیم مل، اولین بار است فرصت حضور در میدان قهرمانی جهان را پیدا می کنم. از رقبای خود شناخت نسبی دارم و با برخی از آنها مبارزه کرده ام. ولی نقطه مثبت من تمرین بیشتر است. می دانم آنها به اندازه من تمرین نکرده اند و با بهترین شرایط آمادگی کار خود را آغاز می کنم.

تکواندوکار وزن هفتم تیم ملی کشورمان گفت: کادر فنی تیم ملی با وجود جوانی، تجربه زیادی داشت و با ارتباط خوبی که با اعضای تیم داشتند برنامه های بسیار خوبی را در این مدت برای آماده سازی تیم ملی طراحی کردند و امیدوارم بتوانم با رسیدن به یک مدال خوشرنگ پاسخ این زحمات را بدهیم.

سعید رجبی در وزن ۸۷- کیلوگرم فردا چهارشنبه در روز پنحم از رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان ابتدا نماینده نیوزیلند را پیش رو دارد و سپس با برنده هند و کوبا پیکار می کند.

/مهر