ملاقات آجورلو با مسئولان شهری و استانی درباره مشکلات تراکتورسازی

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در ملاقات با مسئولان شهر تبریز در خصوص مشکلات تراکتورسازی صحبت کرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،

و به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی تبریز، مصطفی آجورلو امروز (یکشنبه) در ملاقات با تعدادی از مسئولان شهر تبریز و استان آذربایجان شرقی ضمن مطرح کردن برخی از مسائل و مشکلات باشگاه خواستار حمایت همه جانبه از تراکتورسازی در فصل پیش رو شد.

مدیرعامل تراکتورسازی ابتدا به ملاقات حجت الاسلام آل هاشم، امام جمعه جدید شهر تبریز رفت و ضمن خوش آمدگویی به ایشان، گزارشی از آخرین وضعیت باشگاه تراکتورسازی ارائه کرد. همچنین حجت الاسلام آل هاشم در این ملاقات با اشاره به اهمیت باشگاه محبوب تراکتورسازی در شهر تبریز و جایگاه ویژه بین مردم این شهر بر ضرورت حمایت همه جانبه برای موفقیت تراکتورسازی در رقابت‌های مختلف تاکید کرد.

آجورلو سپس به ملاقات نجفی شهردار تبریز رفت و ساعتی با وی درباره آخرین وضعیت باشگاه همچنین مشکلات موجود در این فصل به گفت‌و‌گو نشست. در این ملاقات، شهردار تبریز نیز برای کمک به باشگاه تراکتورسازی و حل مشکلات باشگاه قول مساعد داد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی همچنین در ملاقات با غلامرضا شریفی، مدیر کل امور مالیاتی آذربایجان شرقی درباره برخی از مشکلات مالیاتی بازیکنان از جمله موضوع بدهی مالیاتی مهدی کیانی با وی گفت‌و‌گو و مذاکره کرد.

آجورلو همچنین به ملاقات سید محسن لطیفی مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی رفت و با وی درباره همکاری‌های دوجانبه، خصوصا بررسی زمینه‌های موجود برای درآمدزایی به گفت‌و‌گو پرداخت. بررسی نحوه تبلیغ طرح‌های اقتصادی باشگاه از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد ارزیابی قرار گرفت و مدیرکل صدا و سیمای استان نیز برای کمک به باشگاه تراکتورسازی در مسیر حل مشکلات این باشگاه قول همکاری داد./تسنیم