خناری‌نژاد: داوران حقم را خوردند/ نامم در جهان ثبت شد

ملی پوش ژیمناستیک ایران گفت: قصد داشتم به داوری مسابقات اعتراض کنم اما مربی خودم و یک مربی از کشور ترکیه مانع این کار شدند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، هادی خناری نژاد ژیمناست برنزی ایران در چهارمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی درباره عملکرد خود در این رقابت‌ها گفت: همه چیز در این رقابت خیلی خوب پیش رفت و همه از من و اجرایم راضی بودند.

او با تاکید بر این که داوری در بخش دار حلقه مشکل داشت، افزود: از لحاظ داوری در جریان مسابقه به مشکل خوردم. آذربایجان در وسیله دارحلقه نماینده داشت و به همین خاطر داوران نمره اصلی‌ام را به من ندادند. آنها نماینده کشور خود را کمتر جریمه کرده و بر عکس جریمه زیادی برای من در نظر گرفتند تا نتوانم به رای داوران اعتراض کنم.

خناری‌نژاد گفت: قصد داشتم به این موضوع اعتراض کنم اما مربی خودم و یک مربی از کشور ترکیه مانع این کار شدند و تاکید کردند ممکن است با این اعتراض با محرومیت مواجه شوم. آنها به من گفتند می‌دانیم مدال نقره حق تو بود اما اینجا آذربایجان است. با شنیدن این حرف‌ها دلگرم شدم اما مدالم نقره نشد.

او که در جریان رقابت‌ها موفق به ثبت جهانی ۲ حرکت در بخش پارالل شد گفت: در رقابت‌های باکو موفق شدم برای اولین بار ۲ حرکت جدید در پارالل در کتاب داوری جهانی به نام خود (تحت عنوان حرکت خناری نژاد یک و دو) به ثبت برسانم.

خناری‌نژاد با اشاره به این که با وجود مصدومیت به مدال برنز این رقابت‌ها رسیده گفت: «از ناحیه پاشنه پا و دست راست آسیب دیدگی داشتم اما با یک تزریق در پاشنه پا خودم را به رقابت‌ها رساندم./تسنیم