خوشحالم یک امتیاز کسب کردیم/ مردم ایران مهمان نواز هستند

مربی تیم فوتبال الجزیره امارات گفت: خوشحالم در بازی با استقلال خوزستان یک امتیاز کسب کردیم

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،پیتر هامبر امشب پس از تساوی تیمش در برابر استقلال خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: امروز چند بازیکن اصلی و باتجربه خود را برای این بازی در اختیار نداشتیم و با تیمی جوان در برابر حریف قرار گرفتیم.

وی افزود: امروز برخی بازیکنان ما حتی تجربه بازی در رقابت های آسیای را نداشتند ولی خوشحالم در برابر تیم قدرتمند در یک کشور زیبا به خوبی بازی و یک امتیار کسب کردیم.

هامبر بیان کرد: دروازه بان ما نه تنها بهترین بازیکن میدان امروز شد بلکه او بهترین کاپیتان کشور است و در مقابل او امروز یک زوج دفاعی بسیار جوان به کار گرفته شدند. بازیکنان جوان ما امروز عملکرد فوق العاده ای از خود نشان دادند و از آنها راضی هستیم.

وی در خصوص هواداران خوزستانی نیز گفت: هواداران امروز فوق العاده بودن و سر و صدا و شور و نشاط خوبی خلق کرده بودند. این برای دومین بار بود که به کشور ایران می آمدم و باید بگویم که مردم ایران بسیار مهمان نواز هستند.

مربی تیم فوتبال الجزیره امارات در مورد اهداف این تیم برای فصل بعد لیگ قهرمانان فوتبال آسیا نیز گفت: ما در ابتدای فصل اهداف بسیار متفاوتی داشتیم و بیشتر علاقه داشتیم در لیگ فوتبال امارات خوب ظاهر شویم به همین دلیل تمرکز خود را به بازی های داخلی معطوف کردیم.

از سری رقابت های هفته ششم گروه B لیگ قهرمانان فوتبال آسیا، ساعت ۲۰ شامگاه امروز تیم های استقلال خوزستان و الجزیره امارات در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید و استقلال خوزستان موفق به کسب مجوز صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا شد./مهر