بازی سختی در برابر الجزیره امارات داشتیم/روزهای سختی رامی گذرانیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازی سختی در برابر الجزیره امارات داشتیم چرا که این تیم با همه نفرات وارد میدان شده بود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،، سید سیروس پورموسوی امشب پس از تساوی تیمش در برابر الجزیره امارات در اهواز و صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: صعود تیم استقلال خوزستان به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا را به همه مردم خوزستان و ایران تقدیم می کنم.

وی افزود: امروز بازی سختی در برابر حریف داشتیم. آنها با تمام نفرات در این بازی حاضر شود بودند و کار را برای ما سخت کرده بودند.

پورموسوی عنوان کرد: این بازی را ابتدا با استرس آغاز کردیم ولی بعد از دریافت گل از سوی حریف، فشار خود را مضاعف کردیم. انتخاب دروازه بان آنه به عنوان بهترین بازیکن میدان که به نظر من تصمیم درستی نیز بود نشان می دهد که ما چقدر به این فشار آوردیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ادامه داد: خوشحالم با وجود همه مشکلاتی که در این فصل داشتیم بازیکنان استقلال خوزستان با قلب خود بازی کردند تا مردم خوزستان شاد شوند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تصریح کرد: تیم الجزیره به علت اینکه امیدی به صعود نداشت در برابر ما بدون استرس بازی کرد ولی ما بعد از گلی که از حریف دریافت کردیم شدت حملات خود را افزایش دادیم ولی دروازه بان این تیم فرصت های بی شماری را از ما گرفت.

پورموسوی عنوان کرد: با وجود اینکه بازیکنان ما در این مدت سختی های فراوانی را متحمل شدند ولی در این بازی و بازی های قبلی لیگ قهرمان آسیا خوش درخشیدند و خدا را شکر، شرمنده هواداران خود به خصوص آنهایی که به ورزشگاه آمده بودند، نشدیم.

وی با گلایه از مسئولان استان خوزستان گفت: بازیکنان ما به عشق هواداران و فوتبال خوزستان مردانه در لیگ برتر فوتبال ایران و رقابت های آسیایی جنگیدند ولی کمکی به آنها نشد. از استاندار خوزستان خواهش می کنم که به تیم ما کمک کند. قبل از بازی با الجزیره به ما اعلام کردند که به پول ما را پرداخت می کنند ولی این کار صورت نگرفت.

پورموسوی بیان کرد: امیدوارم مشکلات مالی تا قبل از بازی با الهلال عربستان در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا مرتفع شود چون ما روزهای سختی را می گذرانیم. صعود تیمی مثل ما به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا، افتخار بزرگی برای فوتبال خوزستان و ایران است و باید در این راه از ما حمایت شود.

وی در خصوص ادامه فعالیت خود در تیم استقلال خوزستان برای فصل آینده نیز گفت: یک واسطه نقل و انتقال بازیکن و مربی خود را به باشگاه رسانده و گزینه‌های مورد نظرش را به استقلال خوزستان ارائه کرده است. از سوی دیگر من به عنوان سرباز خوزستان دوست دارم که در  استقلال خوزستان بمانم و به فعالیتم ادامه بدهم اما اگر من را نخواهند، بحث دیگری است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص بازی این تیم با الهلال عربستان نیز گفت: آنها تیم خوبی هستند و از طرفی ما می دانیم در هر دو بازی رفت و برگشت مهمان هستیم چرا که باید در کشوری دیگر در برابر آنها قرار بگیریم. البته ما سعی می کنیم از هفته بعد با تمرینات منظم و خوب با قدرت در برابر این حریف ظاهر شویم و با شناختی که از بازیکنان خود دارم، می دانم آنها توان خلق شگفتی در برابر الهلال را دارند.

از سری رقابت های هفته ششم گروه B لیگ قهرمانان فوتبال آسیا، ساعت ۲۰ شامگاه امروز تیم های استقلال خوزستان و الجزیره امارات در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید و استقلال خوزستان موفق به کسب مجوز صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا شد./مهر