گومز: داور عامل اصلی شکست التعاون به استقلال بود

سرمربی پرتغالی التعاون عربستان داور سریلانکایی را عامل اصلی شکست تیمش برابر التعاون عربستان معرفی کرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم التعاون عربستان شب گذشته (سه‌شنبه) در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در دوحه با نتیجه ۲ بر یک برابر استقلال تهران شکست خورد. این تیم عربستانی برای صعود نیازمند پیروزی پرگلی بود اما شاگردان منصوریان هرگز اجازه چنین کاری را به حریف ندادند.

مانوئل گومز، سرمربی تیم التعاون عربستان در نشست خبری پس از بازی با استقلال تهران گفت: التعاون به خاطر نیاز به پیروزی با بیش از ۴ گل جهت صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تحت فشار بسیار زیاد روانی بازی کرد. یکی از دلایل شکست التعاون فرصت‌های زیادی بود که بازیکنان ما از دست دادند و می‌توانستند گل‌های بیشتری به ثمر برسانند. هر چند التعاون گل زد و فرصت‌های زیادی خلق کرد اما عامل اصلی شکست ما داور سریلانکایی بود که پنالتی صحیح التعاون در محوطه جریمه استقلال را اعلام نکرد. تیم استقلال نیز پس از آن روی اشتباه‌های فردی بازیکنان التعاون به گل رسید.

دقایقی پس از پایان بازی دیشب تیم‌های التعاون عربستان و استقلال تهران، دخیل، مدیر تیم عربستانی نیز به سمت داور حمله‌ور شد و از او بابت نگرفتن ضربه پنالتی به سود تیمش توضیح خواست. داور سریلانکایی نیز با سکوت و عدم پاسخگویی به مدیر تیم التعاون عربستان خواستار حضور پلیش و مشایعت او و همراهانش از ورزشگاه حمد بن خلیفه شهر دوحه قطر شد./تسنیم