عرفانیان، رجبی و خدابخش نمایندگان ایران در روز دوم

امروز جمعه در روز دوم از دومین دوره رقابتهای بین المللی جام ریاست فدراسیون جهانی که در یونان جریان دارد، سه تکواندوکار ایران به دیدار رقبای خود می روند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در ادامه این مسابقات که در سالن «آنولیوسیو المپیک» شهر آتن جریان دارد، امروز جمعه هشتم اردیبهشت ماه در بخش مردان و رده سنی بزرگسالان تکواندوکاران اوزان ۸۰- و ۸۷- کیلوگرم به دیدار رقبای خود می روند که از تیم ایران پوریا عرفانیان، مهدی خدابخش و سعید رجبی مبارزات خود را آغاز می کنند.

در وزن ۸۰- کیلوگرم که ۵۴ نفر وزنکشی کرده اند پوریا عرفانیان دور نخست «بوگدان گرچکین» از روسیه را پیش رو دارد و در صورت برتری باید با «رائول گارسیا» از اسپانیا مبارزه کند. تکواندوکاران ترکیه، ایتالیا و اسلواکی هم با عرفانیان هم گروه هستند.

تیم ملی ایران در وزن ۸۷- کیلوگرم دو نماینده دارد. سعید رجبی دور نخست «ولادیسلاو لارین» از روسیه را پیش رو دارد و مهدی خدابخش به دیدار «اوگاز انصر» از ترکیه می رود. دو نماینده ایران در صورت برتری مقابل رقبای خود در دور نخست، دور دوم باید به مصاف هم بروند. در این وزن ۳۲ تکواندوکار حضور دارند.

در روز نخست این مسابقات تیم ملی ایران۵ نماینده در دو وزن ۵۸- و ۶۳- کیلوگرم داشت. محمد کاظمی و میرهاشم حسینی موفق به کسب دو مدال طلا شدند، هادی تیران، فرزان عاشورزاده و سروش احمدی هم از دور رقابتها کنار رفتند. عاشورزاده در وزن ۶۳- کیلوگرم بعد از برتری ۲۸ بر ۱۲ مقابل «مهمت پاگلر» از ترکیه، از مبارزه با نماینده رژیم اشغالگر قدس انصراف داد و حذف شد.

این دوره از مسابقات از صبح پنجشنبه هفتم اردیبهشت ماه با حضور ۲۱۶۳ تکواندوکار از ۵۳ کشور در آتن آغاز شده و تا عصر یکشنبه ادامه خواهد داشت. /مهر