وضعیتم با سایپا مشخص نیست/ بداقبال بودیم

سرمربی تیم فوتبال سایپا با بیان اینکه با مدیران باشگاه درخصوص فصل آینده صحبت کرده ام گفت: هنوز وضعیتم برای عقد قرارداد مشخص نیست و باید منتظر پایان فصل باشیم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،حسین فرکی در نشست خبری قبل از دیدار برابر سایپا گفت: ما برای بازی هفته بیست و نهم لیگ آماده هستیم تا مقابل پیکان قرار بگیریم. این دیدار برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و باید سه امتیاز را کسب کنیم.

وی تصریح کرد: دیدار فردا برای ما حکم بازی خارج از خانه را دارد و می دانم روز مشکلی خواهیم داشت.حریف قابل احترام اس. پیکان نتایج خوبی کسب کرده و همانند ما نگران سقوط نیست و می تواند بدون استرس وبا آرامش بیشتری مقابل ما قرار بگیرد.

فرکی تأکید کرد: ما باید بازی برابر پیکان را با پیروزی به پایان برسانیم وامیدوار باشیم که در دیدار پایانی لیگ، نتیجه مورد نظر را کسب کرده ودر لیگ برتر باقی بمانیم.

سرمربی سایپای تهران در خصوص فوتبال پاک ایران در دو هفته پایانی لیگ گفت: امیدوارم اتفاق خاصی نیفتتد تا آنجا که من در جریان این فوتبال هستم در این چند سال اخیر مشکلی وجود نداشته اگرچه کار برای تیم های بالا و پائین جدول سخت است اما همه تیم ها به دنبال بازی جوانمردانه هستند و دنبال فوتبال ناپاک نیستند. شاید در سالهای دور چنین اتفاقاتی می افتاد اما در این اواخر شاهد چنین اتفاقاتی نبودیم.

فرکی در پاسخ به این سوال که آیا فصل اینده هم در سایپا خواهید ماند یا خیر؟ گفت: اظهار نظر در این خصوص کمی زود است اگرچه جلساتی را با مدیران باشگاه داشته ایم و صحبت های زیادی در این خصوص کرده ایم اما اجازه بدهید فصل به پایان برسد و من بعد از آن در این باره صحبت کنم.

سرمربی سایپای تهران در پاسخ به این پرسش که شما چند هفته نتایج خوب می گرفتید اما به یکباره دچار افت شدید؟ گفت: ما مشکلات زیادی داشتیم، البته بحث مالی نبوده، بیشتر در خصوص مسائل فنی بوده است، تیم هایی که در نیم فصل اول امتیازات لازم را کسب کرده اند ذخیره خوبی برای خود در نیم فصل دوم داشته اند و توانستند آسوده خاطر باشند، اما تیم هایی مثل ما که نیم فصل اول امتیازات را از دست دادند شرایط برایشان در نیم فصل دوم سخت شد.

وی تأکید کرد: ما مشکل گلزنی داشتیم، حسن زاده تا زمانی که در سایپا بود شرایط خوبی نداشت اما وقتی به سپاهان رفت برای این تیم ۹ گل زد. تیم هایی مثل پیکان، پدیده و پرسپولیس با داشتن مهاجمانی مثل منشا، انصاری و طارمی توانستند گل های خوبی برای تیمشان بزنند اما ما مشکل گلزنی داشتیم و نتوانستیم به آنچه که می خواستیم دست پیدا کنیم.

فرکی در پایان خاطرنشان کرد: سایپا در این فصل بداقبال بود و برخی مشکلات اجازه نداد تا هدفی را که از ابتدای فصل داشتیم به آن دست پیدا کنیم./مهر