سیمئونه: نگران از دست دادن امتیازات نیستم/ فوتبال همین است

سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال اتلتیکومادرید با وجود شکست تیمش در دیدار خانگی برابر ویارئال، تأکید کرد که نگران از دست دادن امتیازات این بازی نیست.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم فوتبال اتلتیکومادرید شب گذشته (سه‌شنبه) در دیداری خانگی برابر ویارئال با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد و موقعیت خود را در جدول رده‌بندی رقابت‌ها به خطر انداخت. این باخت به سویا اجازه می‌دهد که با پیروزی در بازی خانگی فردا شب خود برابر سلتاویگو با روخی بلانکو هم امتیاز شود.

دیه‌گو سیمئونه پس از این بازی به خبرنگاران گفت: فوتبال همین است.خیلی وقت‌ها هم نوبت ما می‌شود که بازی را اینطور ببریم. این هم بخشی از فوتبال است. امشب توپ نمی‌خواست وارد دروازه شود.درمقطع پایانی بازی خوب نبودیم. حریف اما در استفاده از موقعیت‌هایی که داشت، بهتر عمل کرد.

سیمئونه با تأکید بر اینکه نگران از دست رفتن سه امتیاز بازی نیست، در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش جای خالی مهاجمی مانند دیه‌گو کاستا را حس نمی‌کند، افزود: به این سؤال می‌توانم به شیوه‌های مختلفی پاسخ بدهم. برای سؤال‌تان احترام فراوانی قائلم اما باید بگویم نه.

سرمربی آرژانتینی روخی بلانکو، درباره باخت تیمش هم عنوان کرد: باید منتظر نتایج بازی‌های فردا باشیم. نباید دستپاچه شویم. در مقطع پایانی فصل هستیم و باید ببینیم که کدام یک از رقبای‌مان بیشتر اشتباه می‌کنند.

مصدومیت یانیک کاراسکو آخرین موضوعی بود که سیمئونه به آن پرداخت و درباره‌اش گفت: امیدواریم که مصدومیتش چیز جدی نباشد./تسنیم