یاران آزمون آماده نبرد طلسم‌شکن با صدرنشین لیگ برتر روسیه + تصاویر

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،، تیم روستوف با بهره‌مندی از سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی عصر فردا (شنبه) در بازی خانگی هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر روسیه در ورزشگاه شماره ۲ المپیک از تیم صدرنشین اسپارتاک مسکو و مدعی اصلی قهرمانی فصل جاری این رقابت‌ها میزبانی می‌کند. در این میان یاران سردار آزمون به دنبال طلسم‌شکنی […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،، تیم روستوف با بهره‌مندی از سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی عصر فردا (شنبه) در بازی خانگی هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر روسیه در ورزشگاه شماره ۲ المپیک از تیم صدرنشین اسپارتاک مسکو و مدعی اصلی قهرمانی فصل جاری این رقابت‌ها میزبانی می‌کند.

در این میان یاران سردار آزمون به دنبال طلسم‌شکنی در نبرد با زسکا مسکو هستند. روستوفی‌ها در ۵ بازی اخیر لیگ برتر روسیه برابر تیم‌های ترک گروژنی، سامارا، کراسنودار، لوکوموتیو و زسکا مسکو به نتایج تساوی بدون گل دست یافتند. این روند نتیجه‌گیری باعث شد تا امیدهای روستوف برای کسب سهمیه اروپایی کمتر شود. سردار آزمون و یارانش برای اوج‌گیری در جدول رده‌بندی نیاز مبرمی به شکست صدرنشین لیگ برتر روسیه و کسب هر ۳ امتیاز دارند. در جدول رده‌بندی تیم اسپارتاک مسکو با ۵۴ امتیاز صدرنشین است و روستوف ۳۳ امتیازی رتبه نهم را در اختیار دارد.

تصاویری از آخرین تمرین تیم روستوف پیش از مصاف با اسپارتاک مسکو را مشاهده می‌کنید:/فارس