انتقال صیادمنش به فنرباغچه رسمی شد + عکس

مهاجم استقلال رسما قراردادش را با فنرباغچه ترکیه امضا کرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،باشگاه فنرباغچه ترکیه به صورت رسمی اعلام کرد که با الهیار صیادمنش، مهاجم استقلال قرارداد امضا کرده است.

باشگاه ترکیه عکس های امضای قرارداد با این مهاجم ۱۸ ساله را منتشر کرد. قرارداد صیادمنش ۳ ساله به علاوه قابل تمدید برای ۲ سال دیگر است.

بازتاب حضور صیادمنش در فنرباغچه

اللهیار صیاد منش بازیکن ایرانی با قرارداد به مدت ۴+۱ سال به صورت رسمی به فنرباغچه پیوست.

این اتقال بازتاب‌های فراوانی در رسانه‌های ترکیه داشت.از آنجایی که رسانه‌های ترکیه توجه بسیاری زیادی به ۴ تیم برتر ترکیه یعنی فنرباغچه، بشیکتاش، گالاتاسرای و ترابزون دارند در همین راستا انتقال ستاره ایرانی به این تیم با اقبال عمومی مواجه شد.

a sporبا انتشار گزارشی کامل از محل تولد تا دوران حضور در استقلال و سپس حضور در تیم ملی و گلزنی در اولین بازی به این ترانسفر پرداخت.

دستمزد صیادمنش در فنرباغچه مشخص شد

سایت«تی آر تی» ترکیه از جزئیات قرارداد اللهیار صیادمنش، مهاجم ۱۸ ساله ایرانی با تیم فنرباغچه خبر داد.

این سایت ترکیه خبر داد که این بازیکن با قراردادی ۳ ساله به فنرباغچه آمد و دستمزد سالیانه این مهاجم جوان ایرانی مبلغ ۲۷۰ هزار دلار(نزدیک ۳ و نیم میلیارد تومان) است.

فنرباغچه برای فسخ قرارداد صیادمنش با استقلال مبلغ ۸۵۰ هزار دلار پرداخت کرده بود.

صیادمنش:برای بازی با پیراهن فنرباغچه لحظه شماری می‌کنم/اجازه نمی‌دهم جای تردید باقی بماند

اللهیار صیادمنش بعد از عقد قرارداد رسمی و حضور در باشگاه فنرباغچه گفت: برای پیروزی فنرباغچه هر چه در توان دارم به کار خواهم بست و در میدان به نمایش خواهم گذاشت.

وی در گفت‌وگو با تلویزیون باشگاه گفت: برای بازی با پیراهن فنرباغچه لحظه شماری می‌کنم.برای اولین بازی بسیاری هیجان زده هستم و از حضور در باشگاه بزرگی چون فنر با داشتن هوادارانی پرشور و بی‌شمار بسیار خوشحال هستم.امیدوارم روند رو به رشد خود را در اینجا تداوم و سرعت بخشم و بهتر از گذشته در فنرباغچه بدرخشم و لیاقت بازی برای چنین هوادارانی را داشته باشم.

ستاره جوان ایرانی افزود: با پیراهن زرد و لاجوردی فنر هر کاری از دستم بر بیاید انجام خواهم داد و تمام توانم را به کار خواهم بست.تا آخرین قطره خونم برای پیروزی و رضایت هواداران خواهم کوشید تا جای هیچ تردیدی باقی نماند.

 قرارداد صیادمنش تا پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴ عقد شده است.