کارگران مازندرانی درخشان

مازندران قهرمان والیبال ساحلی کارگران کشور شد

تبم والیبال ساحلی استان مازندران با اقتدار قهرمان رقابت‌های والیبال ساحلی کارگران کشور شد.

به گزارش مازنداسپرت (مازندورزش)؛دهمین دوره مسابقات والیبال ساحلی کارگران کشور عصر سه‌شنبه با قهرمانی مازندران در شهرستان بندرانزلی خاتمه یافت. در این دوره از رقابت‌ها ۲۰ تیم والیبال ساحلی از استان‌های مختلف کشور حضور داشتند که به مدت ۲ روز در منطقه سنگاچین بندرانزلی با هم به رقابت پرداختند. تیم‌های والیبال ساحلی کارگران مازندران و گیلان با غلبه بر حریفان خود به دیدار نهایی این رقابت‌ها راه یافتند که در بازی نهایی، تیم مازندران حریف خود را شکست داد و به مقام قهرمانی رسید.

بهزاد محمودی ریاست هیات ورزش‌های کارگری مازندران در گفت‌وگویی با خبرنگار ما، در این خصوص اظهار داشت: تیم والیبال ساحلی کارگری مازندران با حضور ۱۸ تیم قهرمان مسابقات کشور انتخابی تیم ملی شد.
وی افزود: این تیم با صدرنشینی در گروه پنج مسابقات و ۲ مرحله حذفی در مرحله نیمه نهایی نهایی پس از پیروزی بر تیم خوب هرمزگان به فینال مسابقات راه پیدا کرد که بدون ست باخته در فینال تیم میزبان گیلان را با نتیجه دو بر صفر مغلوب که قهرمان این دوره از مسابقات در سنگاچین انزلی شد.
محمودی بیان داشت: محمد غلامی، علی عبدالله پور، مهدی باقری،‌مرتضی نظری، بازیکنان تیم والیبال ساحلی کارگری مازندران بودند. وی گفت: در پایان این مسابقات ۳ بازیکن مازندرانی به اردوی تیم‌ملی والیبال ساحلی کارگری جهت اعزام به مسابقات جهانی آتن ۲۰۲۵ دعوت شدند.
به گزارش فارس، در این رقابت‌ها بهزاد محمودی مربی تیم و مهدی رضی پور سرپرست و همچنین فرشاد اصغری ریس انجمن ساحلی در این مسابقات حضور داشتند.