بارترا تحت عمل جراحی قرار گرفت

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مارک باترا تنها مجروح حادثه حمله به اتوبوس تیم فوتبال بورسیا دورتموند که بر سر اصابت شیشه‌های خرد شده اتوبوس به دستش آسیب دید، تحت عمل جراحی قرار گرفته است. به گزارش سایت نشریه آس اسپانیا، ظاهراً بارترا که کنار یکی از پنجره‌های اتوبوس حامل بازیکنان دورتموند در مسیر رسیدن […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مارک باترا تنها مجروح حادثه حمله به اتوبوس تیم فوتبال بورسیا دورتموند که بر سر اصابت شیشه‌های خرد شده اتوبوس به دستش آسیب دید، تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

به گزارش سایت نشریه آس اسپانیا، ظاهراً بارترا که کنار یکی از پنجره‌های اتوبوس حامل بازیکنان دورتموند در مسیر رسیدن به ورزشگاه سیگنال ایدوناپارک نشسته بود، بر اثر برخورد تکه‌ای از شیشه‌ها خرد شده، از ناحیه مچ دچار شکستگی شده است.

یکی اعضای خانواده بارترا در گفت و گو با شبکه رادیویی اوندا سروی اسپانیا اعلام کرده است که بازیکن پیشین بارسلونا بعد از حادثه حمله به تیمش به بیمارستان انتقال داده شده است و در آنجا مشخص شده که از ناحیه مچ دچار جراحت و شکستگی شده که به عمل جراحی نیاز دارد.

طبق اعلام پلیس هنوز عوامل حمله به اتوبوس تیم فوتبال دورتموند مشخص نشده است اما به نظر می‌رسد که این حملات هدفدار بوده است.

در نتیجه حمله به اتوبوس بازیکنان تیم فوتبال دورتموند بازی شب گذشته (سه‌شنبه) این تیم برابر موناکو در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به تعویق افتاد و به ساعت ۲۱:۱۵ امشب موکول شد./تسنیم