شریف: هواداران فولاد بابت نارضایتی از نتایج تیم حق دارند/ کادرفنی سقف توانایی‌های خود را پیاده می‌کند

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،محمدرضا شریف ، در خصوص تساوی یک بر یک فولاد مقابل سپاهان اظهار داشت: تیم نسبت به بازی‌های گذشته تغییر تاکتیکی ایجاد کرده بود و به نسبت دیدار قبل بازی بهتری را به نمایش گذاشت. بچه‌ها نیز زحمت خود را کشیدند و در بُعد فنی عملکرد خوبی داشتند. عضو هیئت […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،محمدرضا شریف ، در خصوص تساوی یک بر یک فولاد مقابل سپاهان اظهار داشت: تیم نسبت به بازی‌های گذشته تغییر تاکتیکی ایجاد کرده بود و به نسبت دیدار قبل بازی بهتری را به نمایش گذاشت. بچه‌ها نیز زحمت خود را کشیدند و در بُعد فنی عملکرد خوبی داشتند.

عضو هیئت مدیره باشگاه فولاد در خصوص نارضایتی هواداران از عملکرد نعیم سعداوی و شعارهایی که علیه او دادند، گفت: در این رابطه باید بررسی جامع صورت گیرد و الان اگر مطلبی گفته شود به هیچ عنوان صحیح نیست. هواداران حق دارند و دلشان می‌خواهد تیم نتایج بهتری بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که هیئت مدیره فولاد از عملکرد و نتایج تیم راضی است، عنوان کرد: در این خصوص باشگاه باید به صورت یک مجموعه دیده شود. داستان رضایت داشتن یا نداشتن نسبی است و در کلیت باید همه چیز بررسی شود. هر فعالیت و عملکردی یک خروجی کلی از مجموعه مدیریتی باشگاه خواهد بود.

 شریف تصریح کرد: مدام تمامی اتفاق‌‌ها و فعالیت‌های باشگاه را رصد می‌کنیم و اینگونه نیست که چیزی را رها کرده باشیم. این مسئله وظیفه هیئت مدیره در بحث مدیریتی است و ما لحظه به لحظه و در طول مسیر هر هفته جلسات خود را برگزار می‌کنیم. در باشگاه فولاد خوزستان نیز عملکرد تیم بزرگسالان در لیگ برتر یک بخش از فعالیت‌های باشگاه است.

عضو هیئت مدیره فولاد در خصوص آینده سرمربیگری نعیم سعداوی گفت: سعداوی در حال حاضر سرمربی تیم است و هیچ جایی برای صحبت و بحث در خصوص کادرفنی در حال حاضر نیست و هیچ بحثی نیز نبوده است. سعداوی و کادرفنی وظایف خود را انجام می‌دهند و نهایت تلاش خود را نیز به کار می برند. برای ما مهم این است که کادرفنی ما سقف توانایی خود را پیاده می‌کند و به هیچ عنوان کم‌فروشی نمی‌کند و هیئت مدیره نیز هیچ شک و شبه‌ای در این خصوص ندارد.

شریف در خصوص برطرف شدن خطر سقوط فولاد خاطرنشان کرد: در مورد بقا در لیگ برتر خیالمان راحت بود و به هیچ عنوان سقوط در شأن فولاد نبود./تسنیم