دانش‌آموزان سوچی راهنمایان جدید جام‌جهانی ۲۰۱۸

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، به نقل از سایت روسی جام‌جهانی ۲۰۱۸، اولگا مدوودف، رئیس دپارتمان آکادمی و آموزش اداره شهر سوچی از آموزش ویژه دانش‌آموزان دبیرستانی در سال جدید میلادی جهت راهنمایی هواداران فوتبال در مدت زمان جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه خبر داد. مدوودف ادامه داد: معلمان زبان انگلیسی که دوره‌های ویژه جام‌جهانی ۲۰۱۸ […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، به نقل از سایت روسی جام‌جهانی ۲۰۱۸، اولگا مدوودف، رئیس دپارتمان آکادمی و آموزش اداره شهر سوچی از آموزش ویژه دانش‌آموزان دبیرستانی در سال جدید میلادی جهت راهنمایی هواداران فوتبال در مدت زمان جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه خبر داد.

مدوودف ادامه داد: معلمان زبان انگلیسی که دوره‌های ویژه جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه را گذرانده‌اند در مدارس شهر سوچی آموزش‌های لازم را به دانش‌آموزان خواهند داد تا بتوانند به عنوان راهنمایان هواداران در این رقابت‌ها فعالیت کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: دانش‌آموزان دبیرستانی سوچی در این دوره‌های آموزشی کتاب خوشامدگویی به جام‌جهانی ۲۰۱۸ را فرا خواهند گرفت که شامل تاریخ فوتبال بین‌الملل و روسیه، بازیکنان بزرگ روسیه و جهانی، اساسنامه فوتبال، ورزشگاه‌های معروف دنیا، بازیکنان و مربیان مطرح سوچی هستند. آنها همچنین مکان‌های تاریخی و توریستی شهر سوچی را جهت انتقال به هواداران در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه در این دوره آموزشی یاد می‌گیرند.

سوچی یکی از ۱۱ شهر میزبان جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه است. در این شهر چند بازی جام کنفدراسیون‌های سال ۲۰۱۷ میلادی نیز برگزار خواهد شد./تسنیم