رویارویی شمسایی با مالدینی، گیگز و فالکائو مقابل بانک بیروت+عکس

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،به نقل از روزنامه المستقبل لبنان، بیروت امروز میزبان یک رویداد ورزشی بزرگ و بین‌المللی با عنوان «مجیک فوتسال» است که این بازی در سطح خاورمیانه بی نظیر است. امروز ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت محلی با حمایت «بانک بیروت» و زیر نظر فدراسیون فوتبال لبنان این دیدار بی نظیر برگزار […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،به نقل از روزنامه المستقبل لبنان، بیروت امروز میزبان یک رویداد ورزشی بزرگ و بین‌المللی با عنوان «مجیک فوتسال» است که این بازی در سطح خاورمیانه بی نظیر است. امروز ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت محلی با حمایت «بانک بیروت» و زیر نظر فدراسیون فوتبال لبنان این دیدار بی نظیر برگزار خواهد شد.

بیروت برای یک روز به پایتخت فوتسال در قاره کهن و جهان تبدیل خواهد شد زیرا در یکی از این دو تیم ۶ ستاره ملی‌پوش در فوتسال و فوتبال حضور خواهند داشت که این ۶ ستاره عبارتند از: پائولو مالدینی، کاپیتان سابق تیم‌ملی ایتالیا و میلان، فالکائو، بهترین بازیکن تاریخ فوتسال، رایان گیگز، کاپیتان سابق تیم‌ملی ولز و اسطوره باشگاه منچستر یونایتد، وحید شمسایی، یکی از مشهورترین بازیکنان فوتسال در آسیا و جهان، زوران راکیچویچ، دروازه‌بان صربستانی و نبیل اکعزون است.

تیم ستارگان جهان با تیم بانک بیروت مواجه خواهد شد. بانک بیرون در مدت کوتاهی موفق شد دست آوردهای زیادی را در فوتسال کسب کند. در سال ۲۰۱۴ – ۲۰۱۵ قهرمان لیگ برتر فوتسال لبنان شد و در سال ۲۰۱۵ قهرمان جام حذفی و در همین سال فاتح سوپر کاپ لبنان شد.

/فارس