برتری سیچوآن در حضور حدادی و شکست گوانگژو با صمد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،سی و ششمین هفته از مسابقات لیگ بسکتبال چین امروز برگزار شد و در روزی تیم گوانگژو صمد نیکخواه بهرامی را ۲۵ دقیقه را در ترکیب خود داشت با نتیجه ۹۸ بر ۱۱۱ مقابل میزبان خود جیانگسو شکست خورد. صمد در این دیدار با کسب ۲۹ امتیاز، ۴ ریباند و […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،سی و ششمین هفته از مسابقات لیگ بسکتبال چین امروز برگزار شد و در روزی تیم گوانگژو صمد نیکخواه بهرامی را ۲۵ دقیقه را در ترکیب خود داشت با نتیجه ۹۸ بر ۱۱۱ مقابل میزبان خود جیانگسو شکست خورد. صمد در این دیدار با کسب ۲۹ امتیاز، ۴ ریباند و ۳ پاس گل داشت به کار خود پایان داد و نتوانست مانع شکست تیمش شود.

تیم سیچوان هم با حامد حدادی، ن ۹۷ بر ۹۰ مقابل میزبان خود شاندونگ به پیروزی دست یافت. حدادی در مدت ۳۰ دقیقه و ۵۰ ثانیه، ۲۸ امتیاز، ۱۵ ریباند و ۹ پاس منجر به گل داشت و موثرترین بازیکن زمین بود. سیچوان ۲۱ پیروزی و ۱۵ شکست دارد.

در آخرین بازی امروز، تیم جیلین مقابل تیم «ژیجیانگ لاینز» با نتیجه ۱۱۸ بر ۹۶ مغلوب شد. مهدی کامرانی در این دیدار برای جیلین بازی نکرد و مالکوم توماس ۲۶ امتیاز، ۱۸ ریباند و ۷ پاس گل داشت و کمک شایانی به برتری تیمش کرد.
سیچوان که قهرمان دوره قبل شده است، در این فصل برای صعود به پلی آف تلاش می کند./فارس