کار سخت استقلال تهران مقابل بهترین خط دفاعی لیگ امارات+عکس

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،با اتمام هفته هجدهم لیگ برتر امارات، سازمان لیگ این کشور بهترین خط دفاعی این لیگ را معرفی کرد که تیم الاهلی با دریافت ۱۲ گل بهترین شد. استقلال تهران که هفته گذشته موفق شد در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا السد قطر را در ورزشگاه آزادی در ضربات پنالتی […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،با اتمام هفته هجدهم لیگ برتر امارات، سازمان لیگ این کشور بهترین خط دفاعی این لیگ را معرفی کرد که تیم الاهلی با دریافت ۱۲ گل بهترین شد.

استقلال تهران که هفته گذشته موفق شد در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا السد قطر را در ورزشگاه آزادی در ضربات پنالتی مغلوب کند، رقیب الاهلی شد.

شاگردان منصوریان پس از پیروزی در دربی اکنون خود را برای رویارویی با الاهلی در اولین بازیشان در مرحله گروهی آماده می‌کنند. آمار تیم الاهلی در خط دفاعی فوق العاده است ولی در خط حمله تعریفی نیست زیرا اکنون با ۳۸ امتیاز در رده سوم جدول لیگ برتر کشورش قرار دارد.

دیدار استقلال با الاهلی هفته آینده دوشنبه(۲ اسفند) در امارات برگزار می‌شود.

الجزیره امارات دیگر تیم اماراتی که رقیب استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا است تا این جای فصل با ۴۸ گل زده بهترین خط حمله را از آن خود کرده است./فارس