نسبت به گذشته بهترین نتیجه را در آسیا گرفتیم/ نیاز جدی به پیست چوبی داریم

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در مورد مسابقات  دوچرخه سواری قهرمانی آسیا اظهار داشت: برای نخستین بار بود که مسابقات جاده و پیست د ر دو کشور متفاوت برگزار می‌شد و از سوی دیگر تعداد شرکت کنندگان نسبت به دوره‌های گذشته خیلی بیشتر شده بود و میزبان را با مشکل اسکان روبرو کرد. قبلا نهایتا […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در مورد مسابقات  دوچرخه سواری قهرمانی آسیا اظهار داشت: برای نخستین بار بود که مسابقات جاده و پیست د ر دو کشور متفاوت برگزار می‌شد و از سوی دیگر تعداد شرکت کنندگان نسبت به دوره‌های گذشته خیلی بیشتر شده بود و میزبان را با مشکل اسکان روبرو کرد. قبلا نهایتا ۳۵۰ دوچرخه سوار می‌آمدند، اما در این دوره حدود ۵۰۰ نفر بودند.

وی با اشاره به عملکرد تیم ملی در این رقابت‌ها گفت: بهترین نتیجه را از نظر تعداد و رنگ مدال نسبت به دوره‌های گذشته کسب کردیم. با توجه به اینکه پیش از آغاز مسابقات اجازه تمرین در پیست چوبی را نداده بودند، به همین دلیل جوانان و بانوان ما دچار مشکل شدند. ما در قسمت جوانان بدشانسی آوردیم و بچه های ما در همان مسابقه اول زمین خوردند.

مدیر تیم‌های ملی دوچرخه سواری ادامه داد: کسری باقرپور که شانس مسلم مدال بود، زمین خورد. علاوه بر اینکه دوچرخه‌اش شکست کلاه و عینک او نیز دچار مشکل شد و نتوانست آنچنان که باید مسابقه دهد. خود من پیش بینی کسب ۶ مدال را داشتم و واقیعت این است که سه مدال را از دست دادیم.

چایچی با اشاره به عملکرد ضعیف داوران و امکانات تایم‌گیری گفت: در برخی مواقع دستگاه تایم گیری درست کار نمی‌کرد و مدال کایرین را به خاطر ناداوری از دست داد و بعد از اینکه اعتراض کردیم، گفتند دیگر مراسم اهدای مدال برگزار شده و نمی‌توانیم کاری کنیم.

وی در مورد ضرورت داشتن پیست چوبی گفت: این نوع پیست صد درصد نیاز است و وقتی روی آن تمرین نداشته باشید، رکوردهایتان در مسابقه پایین می‌آید و عملکرد دوچرخه سوار را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

مدیر تیم‌های ملی دوچرخه سواری تاکید کرد: برای بازی های داخل سالن آسیا و بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ باید فعالیت خودمان را بیشتر کنیم. همه کشورها در حال کار هستند و در این رقابت‌ها کسی فکر نمی‌کرد ماکائو آنقدر خوب شده باشد. باید در بخش بانوان که نوپا هستیم، برنامه ریزی بهتری داشته باشیم و اگر آنها هم به مدال آوری برسند، وضعیت‌مان خیلی خوب خواهد شد./فارس