بهترین‌های سال ۲۰۱۷ در جزیره +عکس

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در فشردگی بازی‌ها ژانویه بسیاری از تیم‌ها توانستند آمار بسیار خوبی از خود به جا گذاشته و به جذابیت جزیره کمک کنند. بدون شک بهترین تیم سال ۲۰۱۷ در لیگ انگلیس، آبی‌های مرسی‌ساید است. در حالی که کلوپ روزهای بسیار بدی را در این یک «ماه و شش روز» گذراند […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در فشردگی بازی‌ها ژانویه بسیاری از تیم‌ها توانستند آمار بسیار خوبی از خود به جا گذاشته و به جذابیت جزیره کمک کنند.

بدون شک بهترین تیم سال ۲۰۱۷ در لیگ انگلیس، آبی‌های مرسی‌ساید است. در حالی که کلوپ روزهای بسیار بدی را در این یک «ماه و شش روز» گذراند اما رونالد کومان خوش درخشید.

اکنون اورتون با ۵ امتیاز اختلاف با من‌یونایتد در رتبه هفتم قرار گرفته و می‌خواهد با رسیدن به رتبه‌های بالاتر شانس حضور در لیگ اروپا را پیدا کند.


روملو لوکاکو

تافی‌ها در ۵ بازی انجام داده، ۴ پیروزی و یک تساوی بدست آورده‌اند. مهمترین و بهترین آنها به جدال با پپ گواردیولا بازمی‌گردد که سیتی در «گودیسون پارک» با نتیجه ۴ بر صفر تحقیر شد.

تنها تساوی آنها نیز به دیدار هفته بیست و سوم مقابل استوک‌سیتی بازمی‌گردد که در ورزشگاه «Bet365» با نتیجه یک یک به پایان رسید.

دیگر تیم بسیار خوب این روزها، سفیدپوشان لندن است. آنها که در سال ۲۰۱۶ نیز عملکرد عالی خود نشان دادند با ادامه این روند اکنون جدی‌ترین تعقیب کننده چلسی محسوب می‌شوند.


مائوریتسیو پوچتینو ، مربی آرژانتینی تاتنهام

تاتنهام در این سال ۶ بازی انجام داد که به ۴ برد و ۲ تساوی دست یافت. یکی از بهترین بردهای آنها پیروزی ۲ بر صفر مقابل چلسی است که نوار پیروزی‌ها آبی‌ها را پاره کرد.

تساوی ۲ بر ۲ مقابل سیتیزن‌ها در ورزشگاه «اتحاد» نیز نتیجه بسیار خوبی بود. با اینکه شاگردان گواردیولا بهتر بازی کردند اما هاتسپر بسیار خوب به بازی برگشت و توانست یک امتیاز به ارمغان آورد.

چلسی که با ۹ امتیاز اختلاف در صدر قرار دارد در رتبه سوم قرار دارد. آنها در این ۵ بازی، ۳ پیروزی، یک شکست و یک تساوی بدست آوردند.


خوشحالی زیبای کونته پس از پیروزی مقابل آرسنال

تساوی آنها مقابل لیورپول در «آنفیلد» بازمی‌گردد که با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

سیتی نیز با ۳ برد و یک شکست و یک تساوی در رتبه چهارم قرار دارد. حضور جوان برزیلی در این تیم اثر بسیار زیادی داشته و هواداران و برخی مطبوعات به آینده آبی‌های منچستر امیدوار شده‌اند.


گابریل خسوس

گابریل خسوس در ۴ بازی انجام داده، ۳ گل به ثمر رسانده و آگوئرو را نیمکت نشین کرده است. باید دید آیا عملکرد فوق‌العاده این نابغه سلسائو در ادامه کار کم‌رنگ می‌شود؟ /فارس