طلسم مهدی مومنی شکست/رستگاری در دقیقه ۹۲

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، از سری رقابت های هفته بیستم لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر امروز تیم های استقلال خوزستان و پدیده مشهد در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی را تیم میزبان با نتیجه دو بر یک به سود خود خاتمه داد. * گل های […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، از سری رقابت های هفته بیستم لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر امروز تیم های استقلال خوزستان و پدیده مشهد در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی را تیم میزبان با نتیجه دو بر یک به سود خود خاتمه داد.

* گل های این بازی را مهدی مؤمنی (۳۹) و محمد طیبی (۲+۹۰) برای استقلال خوزستان و دریسا اسویوبا (۷۸) برای پدیده به ثمر رساندند.

* استقلال خوزستان خوزستان در این بازی با ترکیب: وحید شیخ‌ویسی، دانیال ماهینی، محمد طیبی، ابوالفضل علایی، پیمان شیرزادی (۸۲- عقیل کعبی)، سلمان بحرانی، فرشاد سالاروند، علی‌اصغر عاشوری، مهدی مؤمنی (۷۴- مهدی زبیدی)، حسن بیت‌سعید و آرش افشین (۷۱- آلویس نانگ) بازی کرد.

* پدیده مشهد نیز در این دیدار با ترکیب: شهاب‌الدین گردان، وارازدات هارویان، عبدالله حسینی، کریم احمدی، ابوالحسن جعفری، میلاد کمندانی، معین عباسیان (۲۸- رضا ناصحی)، مهرداد کفشگری (۴۶- اکبر ایمانی)، دریسا اسویوبا، محمدعلی فرامرزی (۶۶- محسن یوسفی) و یونس شاکری در میدان بازی کرد.

* با وجودی که تماشای بازی رایگان اعلام شده بود، تماشاگران زیادی از این دیدار استقبال نکردند شاید یکی از علل، سردی بی سابقه هوای اهواز بود که مردم چندان به آن عادت ندارند.

* مهدی مومنی توسط هواداران استقلال خوزستان تشویق شد تا سوء تفاهم بازی قبلی برطرف شود. مؤمنی مهاجم تیم استقلال خوزستان در دقیقه ۳۹ نیمه اول بازی تیمش برابر پدیده مشهد موفق به گلزنی شد تا طلسم ۲۰ ماهه گل نزدن در لیگ برتر را بشکند و شادی را به اردوی آبی‌ها بیاورد.

آخرین بار که مهدی مؤمنی موفق به گلزنی شده بود، به چهارم خردادماه ۹۴ برمی‌گشت که با پیراهن استقلال خوزستان در بازی دور رفت مرحله پلی‌اف لیگ چهاردهم مقابل مس کرمان، دروازه مس را گشود و امروز پس از حدود ۲۰ ماه موفق به زدن گل شماره ۲۰ خود در تاریخ لیگ برتر شد. مهدی مؤمنی چهار گل با پیراهن فولاد خوزستان، هفت گل با پیراهن صبای قم و ۹ گل با لباس استقلال خوزستان در تاریخ لیگ برتر به ثمر رسانده است.

* قبل از آغاز دیدار، سیروس پورموسوی به استقبال رضا مهاجری رفت و برخورد گرمی با سرمربی پدیده داشت.

* معین عباسیان بازیکن پدیده در نیمه اول دچار مصدومیت شد و جایش را به رضا ناصحی داد.

* بلندگوی ورزشگاه غدیر تعداد تماشاگران را ۴۰۰ نفر اعلام کرد.

* هواداران استقلال خوزستان که در حال ترک ورزشگاه بودند، با گل ثانیه‌های پایانی محمد طیبی به وجد آمدند و به تشویق آبی‌پوشان پرداختند/مهر