هفته هجدهم لیگ دسته اول؛

سپیدرود باخت، ملوان در یک امتیازی صدر/گل‌محمدی با پیروزی آغاز کرد   به گزارش مازند اسپرت،هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال با شکست تیم صدرنشین سپیدرود و پیروزی تیم ملوان انزلی برگزار شد تا ملوانان به یک امتیازی صدر جدول برسند.  ، هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال امروز جمعه برگزار شد که در یکی […]

سپیدرود باخت، ملوان در یک امتیازی صدر/گل‌محمدی با پیروزی آغاز کرد

 

به گزارش مازند اسپرت،هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال با شکست تیم صدرنشین سپیدرود و پیروزی تیم ملوان انزلی برگزار شد تا ملوانان به یک امتیازی صدر جدول برسند.

 ، هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال امروز جمعه برگزار شد که در یکی از مسابقات امروز، بادران تهران موفق شد با یک گل برابر تیم صدرنشین سپیدرود به برتری برسد.

تیم ملوان انزلی هم توانست با یک گل تیم آلومینیوم اراک را شکست بدهد تا با این دو نتیجه رقم خورده، شاگردان محمد مایلی کهن به یک امتیازی صدر جدول برسند. در حال حاضر سپیدرود با ۳۴امتیاز اول است و ملوان با ۳۳ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

تیم گل گهر سیرجان هم موفق شد با نتیجه پرگل ۵ بر یک تیم راه آهن را شکست بدهد و به رده سوم برسد. تیم خونه به خونه هم امروز برابر استقلال اهواز با نتیجه تساوی متوقف شد.

تیم اکسین البرز هم که به تازگی یحیی گل محمدی هدایتش را بر عهده گرفته است، با یک گل برابر نساجی مازندران به برتری رسید./مهر

نتایج هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال به این شرح است:

* استقلال اهواز صفر – خونه به خونه صفر

* ایران جوان بوشهر صفر – نفت مسجد سلیمان صفر

* خیبر خرم آباد صفر – فولاد یزد صفر

* گل گهر سیرجان ۵ – راه آهن یک

* مس رفسنجان صفر – پارس جنوبی جم صفر

* نساجی مازندران صفر – اکسین البرز یک

* فجر سپاسی صفر – مس کرمان ۲

* ملوان یک – آلومینیوم اراک صفر

* بادران تهران یک – سپیدرود رشت صفر 

جدول رده بندی لیگ دسته اول

۱- سپیدرود رشت ۳۴ امتیاز
۲- ملوان انزلی ۳۳ امتیاز
۳- گل گهر سیرجان ۳۲ امتیاز
۴- خونه به خونه ۲۹ امتیاز
۵- پارس جنوبی جم ۲۹ امتیاز
—————————————
۱۶- فولاد یزد ۱۴ امتیاز
۱۷- فجر سپاسی ۱۲ امتیاز
۱۸- استقلال اهواز ۶ امتیاز