در دیدار با قهرمان کشتی فرنگی المپیک لندن عنوان شد؛ گلایه مربی تیم ملی کشتی فرنگی از عدم توجه مسئولان به قهرمانان

مازند اسپرت :مربی تیم ملی کشتی فرنگی در گلایه‌ای گفت: مسئولان باید به ورزشکاران ملی و قهرمانان میادین جهانی و المپیک بیشتر از گذشته توجه کنند و به فکر دغدغه‌های آنها باشند.   به گزارش مازند اسپرت ، حسن حسین‌زاده عصر امروز در دیدار با قاسم رضایی مرد نقره‌ای مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی جهان اظهار […]

55757مازند اسپرت :مربی تیم ملی کشتی فرنگی در گلایه‌ای گفت: مسئولان باید به ورزشکاران ملی و قهرمانان میادین جهانی و المپیک بیشتر از گذشته توجه کنند و به فکر دغدغه‌های آنها باشند.

 

به گزارش مازند اسپرت ، حسن حسین‌زاده عصر امروز در دیدار با قاسم رضایی مرد نقره‌ای مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی جهان اظهار کرد: باید مسئولان پس از افتخارآفرینی قهرمانان به فکر آنها باشند و از آنها یاد کنند.

وی افزود: شاید بسیاری از افراد کشتی را ورزشی آماتور تلقی کنند ولی این رشته ورزشی با تمرینات سخت و طاقت‌فرسا از سنگینی خاصی برخوردار است.

این مربی سازنده ورزش کشتی در مازندران با اشاره به اینکه از دوره نوجوانی تاکنون بر تمرینات این قهرمان نام‌آشنای کشور نظارت دارم، یادآور شد: قاسم رضایی از پایه، ورزش را با جدیت دنبال کرده و توانست به‌درستی فعل خواستن را صرف کند.

حسین‌زاده با تاکید بر اینکه این ورزشکار با توجه به مشاهده ناملایمت و کاستی‌های زیاد پیش هیچ مسئولی زبانه گلایه را باز نکرد، گفت: باید مسئولان ورزشی بیشتر از گذشته به فکر قاسم رضایی و دیگر شانس‌های مدال‌آوری در المپیک آینده باشند و آنها را حمایت کنند.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی با تاکید بر اینکه در شهرستان آمل هم در حق قاسم رضایی کوتاهی شد، خاطرنشان کرد: در شهرهای دیگر برای ورزشکاران معمولی و مدال‌آوران بین‌المللی و آسیایی ارزش زیادی قائل بوده و در تقدیر از آنها خیابان‌ها، معابر و کوچه‌ها را به نام آنها می‌کنند ولی در آمل این مهم مشاهده نمی‌شود.

حسین‌زاده با اعلام اینکه در حالی خانه کشتی آمل به نام پهلوان قاسم رضایی نام‌گذاری شده که در شان این ورزشکار جهانی نیست، بیان کرد: آمل از شهرهای سرآمد رشته ورزشی کشتی است و آنچه که ما از مسئولان در تجلیل از قهرمانان انتظار داشتیم محقق نشد.

وی با تاکید بر اینکه هر کشوری با هزینه‌های هنگفت فقط سعی دارد تا سهمیه المپیک را کسب کند‌‌، ادامه داد: ولی از این ورزشکار علاوه بر کسب سهمیه المپیک انتظار مدال‌آوری داریم.

مربی نام‌آشنای ورزش کشتی مازندران اظهار کرد: هم‌اکنون چهار مدال کشتی فرنگی دنیا در اختیار قاسم رضایی است و باید با برنامه‌ریزی مدون برای این ورزشکار در المپیک آینده انتظار مدال‌آوری داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون وضعیت اشتغال این ورزشکار معلوم نیست، گفت: همه خواسته‌های‌مان برای پیشرفت جامعه ورزشی است و باید با توجه به ورزشکاران انگیزه‌های لازم را بالا برد.