ابهاماتی در خصوص مسابقات جایزه بزرگ تخته نرد در رامسر/وقتی دیدن سرپرست اداره ورزش و جوانان رامسر از دیدن مدیرکل سخت تر می شود !!

مسابقات جایزه بزرگ تخته نرد گرامیداشت شهدای ورزشکار و معاون اداره ورزش و جوانان رامسر شادروان احسان اله غنمی به زمان جمعه۹۵/۱۰/۱۷  در مکان دهکده ساحلی رامسر برگزار می شود. به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از غرب استان ؛بر اساس درج این اطلاعیه در فضای حقیقی و مجازی ، چند روز پیش شاهد لغو مسابقه […]

411414مسابقات جایزه بزرگ تخته نرد گرامیداشت شهدای ورزشکار و معاون اداره ورزش و جوانان رامسر شادروان احسان اله غنمی به زمان جمعه۹۵/۱۰/۱۷  در مکان دهکده ساحلی رامسر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از غرب استان ؛بر اساس درج این اطلاعیه در فضای حقیقی و مجازی ، چند روز پیش شاهد لغو مسابقه از سوی روابط عمومی اداره ورزش و جوانان رامسر در فضای مجازی بودیم .

به همین عنوان برای روشن شدن موضوع طبق احترام و رعایت اخلاق در رسانه و ورزش بر خود واجب دانستم تا حضورآ با سرپرست محترم اداره ورزش رامسر مصاحبه نمایم .

 چند روزی در انتظار به سر بردیم اما جالب آنکه پیدا کردن ایشان چقدر سخت می باشد!

بنده به وظیفه اخلاقی خود عمل نموده و هم اکنون در فضای مجازی به عنوان مواردهایی اشاره خواهم نمود.

باشد به جهت رسیدگی ..

مسابقات جایزه بزرگ تخته نرد توسط انجمن تخته نرد  با ارسال نامه مکتوب در خصوص برگزاری به اداره ورزش و جوانان شهرستان صادر و ثبت دفتر اداری شد.

در زیر فایل طراحی شده مسابقه فوق ،اسم اداره ورزش و جوانان رامسر درج شده است، اگر به هر دلیلی این مسابقه خلاف بوده باشد باید در درجه اول اداره ورزش رامسر دستور لغو را صادر می نمود نه……

حالا که  اداره ورزش و جوانان رامسر  مرحله دوم لغو مسابقه  را برعهده گرفت باید هیات مربوطه را با نامه مکتوب قانع می نمود.

بر اساس قانون کلیه مکاتبات( صدور، لغو و…) باید بصورت کتبی به ارگان و یا هر سازمان دیگر ارسال گردد پس با توجه به این مطلب قانونی چرا روابط عمومی اداره ورزش و جوانان رامسر  که از مافوق خود دستور می گیرد ، دراولین اقدام  در فضای مجازی لغو مسابقه را عنوان نمود مگراحترام در ورزش فراموش شده است !

مسئول برگزاری مسابقه تخته نرد می تواند مسابقه را برگزار نماید چرا که هیچ نامه مکتوب به رئیس هیات ارسال نشده است  ولغو مسابقه در فضای مجازی قانونی نیست.
( حتی اگر قانون اداره ورزش و جوانان فضای مجازی باشد)

برای دیدن سرپرست اداره ورزش و جوانان رامسر باید با چه ارگان و سازمانی هماهنگی صورت گیرد چرا که بیشتر مواقع ایشان در اداره حضور ندارند!!؟
(مشکل فوق گلایه  بیشتر هیات ها و ورزشی ها می باشد)

ابراهیم  گلدشتی سرپرست اداره ورزش و جوانان رامسر عدم حضور خود را در اداره ، نداشتن نیرو و کارمند می داند ، و جالب آنکه کارمندان اداره خود را کارمند نمی داند وشاید قبولشان ندارد که  تک روی در کارشان را شاهد می باشیم.

دیدار با مدیر کل استان بسیار راحت تر است تا دیدار با سرپرست اداره ورزش و جوانان رامسر ..!

پاسخ سرپرست اداره ورزش رامسر در این خصوص : قطعآ همینطور است!

آقای گلدشتی به خبرنگار شهرستان رامسر که چند روز در پی مصاحبه با وی بود اذعان داشت : بصورت تلفنی با من هماهنگی جلسه را داشته باشید،در حال حاضر هم ( پنج شنبه ۱۶ دی ۹۵)فرصت ندارم چرا که باید به جلسه بروم.

حال اگر بنده و امثال بنده بخواهیم برای هر کاری تلفنی انجام وظیفه نمائیم پس چرا مکانی بنام اداره ورزش و جوانان تعریف شده است !

نکته :در خصوص حضور خبرنگار طبق ساعت اعلام شده از سوی روابط عمومی که کارمند اداره ورزش و جوانان می باشد صورت گرفت  اما  …..

نقش روابط عمومی چیست؟

سرپرست اداره ورزش رامسر به خبرنگار شهرستان گفت :
 شما بیکارید ، بنده کار دارم !!

پذیرش نیرو در اداره ورزش و جوانان باید براساس رزومه ورزشی باشد
سرپرست محترم اداره ورزش رامسر ،  لطفا رزومه ورزشی نیروی جدید اداره را اعلام بفرمائید.

چرا که زمانی نچندان دور آقای گلدشتی از همه نیروها رزومه ورزشی با ریز مسائل را خواستار می شدند….

 اقای گلدشتی بیش از پیش به اداره کل استان مازندران در هفته و ماه سرمی زنید ، آیا برای ورزش شهرستان  با همه این دیدارهای حضوری ارمغانی خوش دارید؟

کما اینکه در پنج ماه ابتدایی مسئولیت تان فعالیت چشم گیر ورزشی را در شهرستان جز دور شدن ورزشی ها شاهد نبودیم .

آقای محمد آزاد فرماندار محترم شهرستان رامسر همانطور که در اولین جلسه شورای اداری عنوان داشتید که ارباب رجوع، * ارباب *  اداره یا سازمان می باشد اما در اداره ورزش و جوانان شهرستان احترام به اربابی که عنوان داشتید را شاهد نیستیم …
ان شااله بررسی شود..