کشتی‌گیران آملی مدال جهانی خود را به خانواده شهدای غواص تقدیم کردند

رئیس هیئت کشتی آمل گفت: امیر حسین حسینی و علی ارسلان مدال‌آوران تیم ملی جمهوری اسلامی ایران که در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان به مدال نقره و برنز دست یافتند‌ مدال‌های خود را به خانواده شهدای غواص تقدیم کردند.   به گزارش مازند اسپرت ؛ قدرت نهاوندیان اظهار کرد: امیرحسین حسینی فرنگی‌کار وزن […]

amoliرئیس هیئت کشتی آمل گفت: امیر حسین حسینی و علی ارسلان مدال‌آوران تیم ملی جمهوری اسلامی ایران که در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان به مدال نقره و برنز دست یافتند‌ مدال‌های خود را به خانواده شهدای غواص تقدیم کردند.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ قدرت نهاوندیان اظهار کرد: امیرحسین حسینی فرنگی‌کار وزن ۹۸ کیلوگرم و علی ارسلان ورزشکار ۶۶ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان اواخر هفته گذشته در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان که به میزبانی کشور برزیل برگزار شد به دو نشان نقره و برنز دست پیدا کردند.

وی افزود: سطح کمی و کیفی این دوره از مسابقات بسیار بالا بود و کشتی‌گیران مطرح دنیا با هم به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت کشتی آمل گفت: حسن حسین‌زاده مربی نام‌آشنا و سازنده کشتی هم از آمل ملی‌پوشان را همراهی کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه این کشتی‌گیران جوان در اقدامی معنوی و ارزشمند به مناسبت ورود شهدای غواص و خط‌شکن به مازندران مدال‌های خود را به خانواده این شهدا تقدیم کردند، خاطر نشان کرد: شهدا قهرمانان واقعی کشورمان هستند و امروزه افتخارآفرینی و مدال‌آوری در میادین مختلف حاصل تلاش و رشادت‌های ارزنده آنهاست.

نهاوندیان اضافه کرد: تعداد ۳۰ شهید غواص و خط‌شکن طی روزهای گذشته از غرب تا شرق مازندران با استقبال پرشور مردم روبه‌رو شدند و پس از تشییع خاک‌سپاری شدند.

وی با اعلام اینکه از دو شهید سید حسن فاطمی و منصور مهدوی نیاکی از شهدای غواص و خط‌شکن در آمل بودند، تصریح کرد: عصر امروز مردم ورزش‌دوست، ورزشکاران و مسئولان آملی از کشتی‌گیران و مربی ارزشمند آملی استقبال کردند.

 رئیس هیئت کشتی آمل خاطرنشان کرد: آیین استقبال از مدال‌آوران ملی‌پوش کستی کشورمان عصر یک‌شنبه در ابتدای ورودی به شهرستان آمل جنب استخر نجم برگزار شد و پس از آن کارناوال شادی در سطح خیابان‌ها و شهرها به حرکت درآمد.