درخشش دوباره سونامی مازندران؛ عاشورزاده باز هم طلایی شد

فرزان عاشورزاده در فینال رقابت های گرندپری روسیه توانست مقابل کارلوس ناوارو از مکزیک به برتری برسد و مدال طلای این رقابت ها را از آن خود کند. به گزارش مازند اسپرت ؛ عاشور زاده در مبارزه آخر خود با هوگو و کلاه آبی مقابل حریف قرار گرفت و توانست در راند اول با نتیجه […]

farzanفرزان عاشورزاده در فینال رقابت های گرندپری روسیه توانست مقابل کارلوس ناوارو از مکزیک به برتری برسد و مدال طلای این رقابت ها را از آن خود کند.

به گزارش مازند اسپرت ؛ عاشور زاده در مبارزه آخر خود با هوگو و کلاه آبی مقابل حریف قرار گرفت و توانست در راند اول با نتیجه ۴ بر ۳ به برتری برسد. راند دوم این دیدار با تساوی در عدد ۵ به پایان رسید. نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم ایران در راند پایانی توانست با نتیجه ۸ بر ۵ پیروز شود و با قهرمانی در گرند پری به ۴۰ امتیاز این رقابت ها و جایزه ۵ هزار دلاری رسید.

عاشور زاده در مرحله مقدماتی در ابتدا با قرعه استراحت رو به رو شد و در ادامه توانست ۱۳ بر صفر ویلتون تکستریا از برزیل را شکست دهد.

وی در ادامه مقابل تائی مون چا از کره‌جنوبی و قهرمان جهان در سال ۲۰۱۳ با نتیجه ۱۷ بر ۵ به برتری رسید و به نیمه نهایی راه یافت. نماینده ایران توانست با شکست لونت تونکات آلمانی به پیروزی ۱۰ بر ۵ برسد و راهی فینال شود.

به نقل از ایسنا، امروز همچنین مسعود حجی زواره با شکست مایکل فرناندز از پرتغال به برتری ۱۹ بر ۱۶ رسید و در ادامه مقابل رائول گارسیا مارتینز در پایان سه راند به تساوی رسید،اما در راند طلایی پیروز شد. حجی زواره در ادامه و در مرحله یک چهارم پایانی برابر استیون لوپز پرافتخارترین تکواندو کار جهان در راند طلایی شکست خورد و از گردونه رقابت ها خارج شد.

فردا در آخرین روز رقابت های گرند پری علیرضا نصرآزادانی و ابوالفضل یعقوبی در بخش مردان و کیمیا علیزاده در بخش زنان نمایندگان ایران خواهند بود.