خدایی: بی توجهی و عدم حمایت باعث سکون در کشتی خراسان شد

دارنده مدال برنز جهان گفت: امیدوارم با برگزاری رقابت های بین المللی جام تختی، کشتی گیران کشورهای مختلف، مهمان امام رئوف باشند. به گزارش مازنداسپرت ؛مجید خدایی دارنده مدال برنز جهان و عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد با بیان این مطلب، اظهار داشت: با حسن نظر فدراسیون قرار است رقابت های بین […]

خبرگزاری فارس: خدایی: بی توجهی و عدم حمایت باعث سکون در کشتی خراسان شد

دارنده مدال برنز جهان گفت: امیدوارم با برگزاری رقابت های بین المللی جام تختی، کشتی گیران کشورهای مختلف، مهمان امام رئوف باشند.

به گزارش مازنداسپرت ؛مجید خدایی دارنده مدال برنز جهان و عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد با بیان این مطلب، اظهار داشت: با حسن نظر فدراسیون قرار است رقابت های بین المللی جام تختی در مشهد برگزار شود و این فرصت خوبی است که چنین مسابقات مهم بین المللی در شهر مشهد برگزار شود و اثرات زیادی بر رشد و توسعه کشتی استان خراسان داشته باشد.
وی تصریح کرد: کشتی خراسان نیاز به انگیزه و محرک دارد و این تحرک می تواند از میزبانی جام تختی شروع شود و مسئولین با حمایت خود برای برگزاری این مسابقات می توانند به رشد کشتی در این استان کمک کنند.
سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد جوانان خاطرنشان کرد: مسئولین استانی که همیشه در حمایت از ورزش پیش قدم بودند بار دیگر کمک کنند تا این فرصت بدست آمده از استان ما خارج نشود و به استان دیگری واگذار نشود، خراسان جایگاه ویژه ای در کشتی کشور داشت و از قطب های این رشته محسوب می شد اما بی توجهی و عدم حمایت باعث شد که کشتی استان در سکون بماند./فارس