چمیانی گزینه جانشینی گیل‌نیرنگ در کادر فنی کشتی فرنگ

به احتمال زیاد محمدعلی چمیانی جایگزین داود گیل‌نیرنگ در کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی خواهد شد. به گزارش مازنداسپرت ؛ در آخرین جلسه شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی، اعضای شورا به علی اشکانی سرمربی تیم ملی بزرگسالان پیشنهاد کردند که برای بهبود در روند تیم ملی اقدام به تقویت همکارانش کند. با توجه به […]

خبرگزاری فارس: چمیانی گزینه جانشینی گیل‌نیرنگ در کادر فنی کشتی فرنگی

به احتمال زیاد محمدعلی چمیانی جایگزین داود گیل‌نیرنگ در کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی خواهد شد.

به گزارش مازنداسپرت ؛ در آخرین جلسه شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی، اعضای شورا به علی اشکانی سرمربی تیم ملی بزرگسالان پیشنهاد کردند که برای بهبود در روند تیم ملی اقدام به تقویت همکارانش کند.

با توجه به ترکیب ۴ نفره کادر فنی تیم‌های ملی کشتی به نظر می‌رسد علاوه بر اشکانی، اسماعیل‌نژاد و اسفندیاری‌فر با توجه به تجربه مربیگری در باشگاه‌ها و رده‌های مختلف به کار خود ادامه خواهند داد و به نظر می‌رسد با این حساب منظور اعضای شورا داود گیل‌نیرنگ بوده است که باید جایش را به مربی دیگری بدهد.

با توجه به حضور فعال محمدعلی چمیانی، مربی سازنده کشتی فرنگی در شیراز و حضور فعال شاگردان او در این سال‌ها در رده‌های مختلف تیم‌های ملی، او یکی از گزینه‌های اصلی اضافه شدن و تقویت کادر فنی کشتی فرنگی خواهد بود.

با این حساب باید خیلی زود شاهد خداحافظی زودهنگام گیل‌نیرنگ جوان با کادر فنی و اضافه شدن چمیانی باتجربه باشیم. از طرفی شاید اعضای شورا می‌خواهند با استفاده از این حربه و رابطه خوب چمیانی با امید نوروزی، قهرمان المپیک لندن را برای حضور در اردوهای تیم ملی ترغیب کنند./فارس