زاها با رد پیشنهاد انگلیسی‌ها رکورد ۵۰ ساله را شکست

پدیده این فصل لیگ جزیره که ملیتی انگلیسی-ساحل‌عاجی دارد با رد پیشنهاد ساوت‌گیت به تیم آفریقایی پیوست تا پس از ۵۰ سال به اولین بازیکنی تبدیل شود که بازی در ومبلی را رد می‌کند. به گزارش مازنداسپرت؛ویلفرد زاها که با درخشش در کریستال‌پالاس به یکی از بهترین بازیکنان جزیره بدل شد با رد پیشنهاد مربی […]

خبرگزاری فارس: زاها با رد پیشنهاد انگلیسی‌ها رکورد ۵۰ ساله را شکست

پدیده این فصل لیگ جزیره که ملیتی انگلیسی-ساحل‌عاجی دارد با رد پیشنهاد ساوت‌گیت به تیم آفریقایی پیوست تا پس از ۵۰ سال به اولین بازیکنی تبدیل شود که بازی در ومبلی را رد می‌کند.

به گزارش مازنداسپرت؛ویلفرد زاها که با درخشش در کریستال‌پالاس به یکی از بهترین بازیکنان جزیره بدل شد با رد پیشنهاد مربی ‌سه‌شیرها دوباره در صفحه اصلی روزنامه‌ها قرار گرفت. 

ستاره ۲۴ ساله انگلیسی-ساحل‌عاجی پیشنهاد بازی در «ومبلی» را رد کرد تا با تیم آفریقایی به موفقیت دست پیدا کند. در ۵۰ سال اخیر، او اولین بازیکنی است که بازی کردن در انگلیس، مهد فوتبال به عقیده خودشان را با جایی دیگر تعویض می‌کند. وی در زمان «روی هاجسون»، ۲ بار در نبردی دوستانه برای سه‌شیرها به میدان رفت.  

نکته جالب توجه دیگر این خواهد بود که اواسط ژانویه جام ملت‌های آفریقا شروع خواهد شد و این ستاره پالاسی‌ها باید در این رقابت شرکت کند. به این ترتیب زاها در چند هفته لیگ جزیره حضور نخواهد داشت. 

این تصمیم شاید برای کریستال و سام آلاردایس که به تازگی مربی آنها شده بسیار گران تمام شود زیرا در صورت صعود ساحل عاج به مراحل بالاتر در این رقابت، این بازیکن مدت زمان بیشتری در جدال‌های حساس جزیره حضور نخواهد داشت.

از طرف دیگر تاتنهام که سخت در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به دنبال وی است شاید با این تصمیم از خرید کنونی وی منصرف شود. /فارس