پیشگامان کویر و شهرداری تبریز همچنان بر بام دوچرخه سواری آسیا

دو تیم دوچرخه سواری پیشگامان کویر یزد و شهرداری تبریز در پایان سال ۲۰۱۶ بر اساس اعلام فدراسیون جهانی در مکان های اول و دوم آسیا قرار گرفتند. به گزارش مازنداسپرت ؛ تیم‌های پیشگامان و شهرداری تبریز موفق شدند در رده بندی پایانی فدراسیون جهانی دوچرخه سواری در سال ۲۰۱۶ صدرنشین شوند و در مکان‌های […]

خبرگزاری فارس: پیشگامان کویر و شهرداری تبریز همچنان بر بام دوچرخه سواری آسیا

دو تیم دوچرخه سواری پیشگامان کویر یزد و شهرداری تبریز در پایان سال ۲۰۱۶ بر اساس اعلام فدراسیون جهانی در مکان های اول و دوم آسیا قرار گرفتند.

به گزارش مازنداسپرت ؛ تیم‌های پیشگامان و شهرداری تبریز موفق شدند در رده بندی پایانی فدراسیون جهانی دوچرخه سواری در سال ۲۰۱۶ صدرنشین شوند و در مکان‌های اول و دوم آسیا بایستند. رکابزنان پیشگامان پس از درخشش در تورنمنت‌های بین المللی قاره آسیا در سال ۲۰۱۶ قهرمان آسیا شدند.

طبق اعلام فدراسیون جهانی دوچرخه سواری تیم دوچرخه سواری پیشگامان توانست با ۹۱۵ امتیاز با اقتدار بالاتر از تیم شهرداری تبریز با ۸۸۴ امتیاز و تیم کولس اوکراین با ۷۹۴ امتیاز قرار گرفته و به عنوان بهترین تیم آسیا معرفی شود.
بر اساس اعلام فدراسیون جهانی تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان نیز با ۱۵۸۷ امتیاز در پایان سال ۲۰۱۶ بالاتر از تیم های قزاقزستان و ژاپن قهرمان آسیا شد/.فارس