حیدری: مدارک مهدوی ناقص بود و وی نتوانست ثبت‌نام کند/ نباید به شیطنت‌ها توجه کرد

دبیر مجمع فدراسیون هندبال گفت: مدارک مهدوی برای ثبت نام در انتخابات فدراسیون هندبال ناقص بود و وی نتوانست ثبت نام کند. به گزارش مازنداسپرت ؛ مهدی حیدری در گفت‌وگویی  درمورد ثبت‌نام نامزدهای انتخابات فدراسیون هندبال اظهار داشت: تا پایان وقت اداری روز هفتم دی ماه ۱۶ نفر ثبت‌نام کردند. به این ترتیب حمید آقاعلی‌نژاد، […]

خبرگزاری فارس: حیدری: مدارک مهدوی ناقص بود و وی نتوانست ثبت‌نام کند/ نباید به شیطنت‌ها توجه کرد

دبیر مجمع فدراسیون هندبال گفت: مدارک مهدوی برای ثبت نام در انتخابات فدراسیون هندبال ناقص بود و وی نتوانست ثبت نام کند.

به گزارش مازنداسپرت ؛ مهدی حیدری در گفت‌وگویی  درمورد ثبت‌نام نامزدهای انتخابات فدراسیون هندبال اظهار داشت: تا پایان وقت اداری روز هفتم دی ماه ۱۶ نفر ثبت‌نام کردند. به این ترتیب حمید آقاعلی‌نژاد، علیرضا پاکدل، مرتضی حسن‌پور، هادی خلیلی،‌ کاظم دل‌قندی، علیرضا رحیمی، شهداد مرتجی، میترا نوری، احمد سعادتمند، کیوان صادقی، حمیدرضا عباسی مقدم، ولی فرنام، ناصر قاسمی، حمید مدنی، خسرو نصیری و محمدناصر نجف‌پور به عنوان کاندیدای کرسی ریاست فدراسیون هندبال ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: زمان ثبت‌نام تمام شد و ما اسامی را به وزارتخانه ارائه کردیم. صحبت‌هایی درخصوص حضور مهدوی هم مطرح می‌شود که باید بگویم مدارک مهدوی ناقص بود و در زمان مقرر وی نتوانست مدارکش را کامل کند. تا زمانی که معاونت قهرمانی به ما اعلام کرده بودند ثبت‌نام را انجام دادیم و این زمان تمدید نشد. 

دبیر مجمع فدراسیون هندبال درخصوص اینکه گفته می‌شود ۱۷ نفر برای حضور در انتخابات فدراسیون ثبت‌نام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: این خبر درست نیست و تاکید می‌کنم ۱۶ نفر در لیست نهایی هستند. بالاخره شیطنت‌هایی می‌شود و نباید خیلی به آنها توجه کرد. ثبت نام زمانی قطعی می‌شود که نامزدها از ما رسید دریافت کنند.

وی افزود: ما ۱۰ روز کاری ثبت نام را انجام دادیم. برخی از دوستان در روزهای دوم و سوم ثبت نام کردند و در روزهای بعدی مدارک‌شان را تکمیل کردند. اگر قرار بود این زمان تمدید شود اعلام رسمی می‌شد و مانعی وجود نداشت. سجادی و سلطانی‌فر اعتقاد دارند که انتخابات باید در نهایت بی‌طرفی برگزار شود و قانون هم برای همه لازم‌الاجرا است. نامزدی داشتیم که از خوزستان و فارس خود را به تهران رساندند و ثبت نام کردند.

حیدری درخصوص نقص مدارک مهدوی تصریح کرد: مهدوی برای ثبت نام نقص مدرک داشت و ما این موضوع را به خودش اعلام کردیم. از او خواستیم که این مدارک را در زمان مقرر تکمیل کند که متاسفانه در زمان تعیین شده به دست ما نرسید. ما هم همین لیست را به دفتر سجادی و وزارتخانه ارسال خواهیم کرد. حرف حق را باید همیشه گفت؛ ما قانون را اجرا کردیم و در تاریخ تعیین شده تنها ۱۶ نفر توانستند ثبت‌نام کنند. /فارس